Gå til innhold

test: bilde av min E46


Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De hjulene der kunne jeg spise opp :) CH er som skapt for e46. 19" ?

Eneste jeg ville vurdert å gjøre er å lakkere/skifte ut krom-listene med shadowline.

Og har du enda mer penger til overs så kunne du jo kanskje vurdert å kjøpe en M-tech fanger eller to? ;)

FIN BIL! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjulene der kunne jeg spise opp :) CH er som skapt for e46. 19" ?

Eneste jeg ville vurdert å gjøre er å lakkere/skifte ut krom-listene med shadowline.

FIN BIL! :D

jeg syntes det er fint med den chrome-listen jeg. det passer sammens med felgene og gir en fin avbrytning fra det svarte. helt svart blir litt rånete syntes jeg.. :lol: godt vi har forskjellig smak! :wink:

det er 8,5 og 9,5*19" med 235/35 og 365/30 yokohama avs sport dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget pen bil med noen skikkelig fine felger...litt for lav som Hagenisse skriver, men ellers bare snadder. :D

takk for det! dem passer også på touring.. :wink:

det fine med justerbart er jo att man kan justere det opp og ned som man vil! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjulene der kunne jeg spise opp :) CH er som skapt for e46. 19" ?

Eneste jeg ville vurdert å gjøre er å lakkere/skifte ut krom-listene med shadowline.

FIN BIL! :D

jeg syntes det er fint med den chrome-listen jeg. det passer sammens med felgene og gir en fin avbrytning fra det svarte. helt svart blir litt rånete syntes jeg.. :lol: godt vi har forskjellig smak! :wink:

:)

det er 8,5 og 9,5*19" med 235/35 og 365/30 yokohama avs sport dekk.

Jeg kjøpte nettopp fire nye 225/40-18 avs sport. Fornøyd så langt uten at jeg kan påstå å ha satt dem på ekstreme prøver så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 8,5 og 9,5*19" med 235/35 og 365/30 yokohama avs sport dekk.

Det var ikke noe tull til dekk du hadde bak :lol::lol::lol::wave:

oooops! selvsagt skal det være 265/30.. gikk litt fort der ja! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med 265 bak? Subber det med den senkinga? Har planer om å gå for 265 neste gang jeg og. Men jeg har da sedan. Litt smalere i hjulhuset enn coupeen.

Kjører også på AVS Sport. 235/35 både framme og bak. Synes dekka er meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjulene der kunne jeg spise opp :) CH er som skapt for e46. 19" ?

Eneste jeg ville vurdert å gjøre er å lakkere/skifte ut krom-listene med shadowline.

Og har du enda mer penger til overs så kunne du jo kanskje vurdert å kjøpe en M-tech fanger eller to? ;)

FIN BIL! :D

Hva er Shadowline? Er det sorte i steden for chromma lister? eller er shadowline at listene er lakkerte i samma farge som bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Shadowline? Er det sorte i steden for chromma lister? eller er shadowline at listene er lakkerte i samma farge som bilen ?

Jepp, shadowline er sorte lister. De er imidlertid ikke lakkert, men matt sort plast. Jeg har personlig aldri skjønt hvorfor det er så stas med krom-lister rundt siderutene. Hadde de vært av ekte sølv så hadde det jo vært en ting, men det er jo bare krommet plastik. Mercedes putter som regel en haug av krom-lister på dyrere modeller, uten at jeg helt skjønner hva som er så mye mer eksklusivt med krommet enn matt sort plast. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...