Gå til innhold

test: bilde av min E46


Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er det med 265 bak? Subber det med den senkinga? Har planer om å gå for 265 neste gang jeg og. Men jeg har da sedan. Litt smalere i hjulhuset enn coupeen.

Kjører også på AVS Sport. 235/35 både framme og bak. Synes dekka er meget bra.

det er litt trangt ja.. har rullet ut hjulbuene litt, men det subber fortsatt litt. AVS Sport er veldig bra ja! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke annet enn å si meg enig med resten - lekker bil!

Kunne absolutt tenkt meg å kjøre rundt i noe slikt. Kompressoren trekker jo heller ikke akkurat ned... ;)

takk for det, gunnar!

bilen er forøvrig til salgs.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitsen med krom istenden for svart matt plast? hmm, hvordan hadde en felg sett ut i svart matt plast? Hva hadde du foretrekt? :P

Krom er noe som er med og gjøre bilen litt mer "ekslusiv". Feter, stilren. Krom gjør seg best på nyere biler, og dette er da en av de nye. Nydelig bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du bilen er for lav, er DU for gammel,hehe...

Eller du synes andre ting enn hvordan den ser ut når den står stille er viktigere :roll:

Ikke at jeg synes oversenka biler ser bra ut heller da :-P

bilen er faktisk veldig god å kjøre. litt stivere, men ikke noe problem med å kommer over fartsdumper etc. bryr meg ikke om hvordan den ser ut når den står stille, men vil ha en bil som har bra kjøreegenskaper (etter min smak..) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget pen bil med noen skikkelig fine felger...litt for lav som Hagenisse skriver, men ellers bare snadder. :D

takk for det! dem passer også på touring.. :wink:

det fine med justerbart er jo att man kan justere det opp og ned som man vil! :lol:

Hehehe...jo BBS CH hadde vært fine, men de er jo ikke helt gratis da. :D ...jeg kjøpte istedenfor originale 16" BMW Krysseker 42. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=754304

Vil ha vil ha! Men penger er ikke noe jeg har masse av for tiden...:cry:

Hva skal du ha nå etter du får solgt denne doningen?

har kjøpt meg en E30 M3, som jeg skal modifisere litt. skal ha den som en hobby-/banebil, og det blir for dyrt med to BMW`r.. har jo en passat stasjonsvogn som vinterbil også..

har vært VELDIG fornøyd med E46`n, så jeg vil nok savne den masse.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...