R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 R Andersen, Hva er vel ikke en 5'er Gi ihvertfall en stemme da Ja, Tone er en fryd for øyet! ho var "helt grei" på det bildet.. kanskje jeg har råd til en 5`er likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 var vel ali som var den virkelige kongen av dem alle da. Må nok si meg enig. Jeg har ikke sett på det nok til å få med meg hvordan de andre var til å synge. Men det tapte seg da Ali dro. Jorun er deilig, jeg digger brunetter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg skal ikke se på, jeg skal ikke stemme, jeg bryr meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 .. og hvorfor ser folk på det? He he, så ikke på det før jeg fannt ut at Tone var ubersexy jeg, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Av de to som er igjen, stemmer jeg Tone (tror jeg ) Så på VGnett at de lå ganske likt på målingen deres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hmmm...ka e d å synga me nasen?? Ska stemma på Jorun eg Heil enig Heia Jorun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 ALI ?? han kunne jo bare synge balader å sånt, og så hadde han ikke kraft i stemmen. bare en fløtepus hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Tone er jo pen men det bekymrer meg litt at hun er 17 og ser ut som om hun er 25 år. Hvordan ser hun da ut når hun er 25 mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jorun har så fæl dialekt. Heier på Tone. Men har ærlig talt ikke sett så mye Idol i år at det gjør noe. Hehe. Jeg brukte et par uker før jeg forstod hva hu sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hehehe, ikke godt å si Frode Menneh eneste grunnen til at Tone liksom er penere en Jorun er jo stilen og lengden på håret, tar du vekk det så er jo begge like pene i ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Og at dere diskuterer utseendet i noe som egentlig burde handle som synginga sier vel alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Ja det er 2 pene damer det er snakk om... Det som er kjedelig for Jorun er at hele sjarmen forsvinner når hun åpner kjeften, og snakker "norsk".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Og at dere diskuterer utseendet i noe som egentlig burde handle som synginga sier vel alt Hehehe..."image is everything" for enkle sjeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Smisking med dommerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Smisking med dommerene? Passer bra som skrivebordsbakgrunn dette her deiligere dame finner man ikke...hvertfall ikke blandt de som er 16-17 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå