Gå til innhold

Hvilket merke liker/bruker du?


Anbefalte innlegg

har i E30`n

en relativt ukjent spiller, kjøpte den pga kortleser samt usb inngang.

2 stk 12"

TC sounds TC2+ 12"

400w kontinuerlig/750w max.

87.3db følsomhet

2x4ohm spoler.

19.3mm slaglengde(hver vei, 38.6 tilsammen !)

126oz magnet.

Aluminiums membran.

Ventilert igjennom magneten.

Trykk terminaler.

http://www.tcsounds.com/TC2plus_12_2578.htm

hattehylla sitter det 4 stk pioneer 500w 6*9"

fronten er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har fjerna den plata som sitter mellom baksetet og bagasjerommet? mye jobb? Er drittlei den metall-dunke-riste lyden!

Ellers går det i rockfordjavascript:emoticon(':headbang:')

Jeg har fjernet deler av den i min E24.... det du trenger er skjøteledning og en vinkelsliper.... 3min med jobb så er den vekke.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Pioneer P5700DVD spiller, to stk 10" Dynabel subbere i hatthylla og en Hifonics Olympus forsterker (kommer bilder). Resten av anlegget er originalt for øyeblikket. Men skal bytte ut frontsettet med noe bedre. Noen ideer til frontsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Pioneer P5700DVD spiller, to stk 10" Dynabel subbere i hatthylla og en Hifonics Olympus forsterker (kommer bilder). Resten av anlegget er originalt for øyeblikket. Men skal bytte ut frontsettet med noe bedre. Noen ideer til frontsett?

Lekker forsterker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Pioneer P5700DVD spiller, to stk 10" Dynabel subbere i hatthylla og en Hifonics Olympus forsterker (kommer bilder). Resten av anlegget er originalt for øyeblikket. Men skal bytte ut frontsettet med noe bedre. Noen ideer til frontsett?

Lekker forsterker! :D

Den er jo gammel som bare det.. Midten av 90-tallet, ihvertfall.. Men drar faktisk begge Dynabel-subbene som bare det. Ikke ille det synes jeg. Måtte bare frem med lakken min og lakke den. Så jo ut som en dass. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg kjøpte Focal 5,25 Frontsett for et par uker siden.

Jeg sytes disse låter utrolig bra. De spiller høyt, og ikke minst UTROLIG klart.

Når jeg endelig fikk kasta inn frontsettet kutta jeg helt ut bakhøytalerne (9x6 JBL), som jeg har i hatthylla (arg.. angrer at jeg skar hull til disse :( ).

Lydbildet blir vistnok helt feil når lyden kommer bakfra.

En tips til kjøp av focal kan være å dra til svinesund på TV-boden.

De har meget begrenset utvalg (de og vil helt sikkert prøve å lure deg til å kjøpe alpine frontsett), så det kan være lurt å finne ut hvilke modell du ønsker og få de til å bestille for deg.

Jeg sparte hvertfall en 1000 lapp på dette, og fikk en ellers fin harry tur til sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fa...!!! Er det du sier at tvboden er ett lurt sted å handle focal?!?

Bor selv i Fredrikstad å er en del på tvboden å snoker. Dem skal jo blandt annet ha 10000 norske kr for Focal K3P. Vis selger det for 6990,- og med myyye lengre garanti! Tvboden kommer nok ikke til å bestå i mange årene til sann som dem holde på å lure folk nå. Med norske priser og div. Dem har også sluttet med Rockford nå siden brl har begynt å ta det inn. Dem har ikke sjans til å konkurer med dem på prisene.

Tvboden = "Spesijal erbjudande åt dei" Over..

(kom netopp hjem fra nattarbe) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...