Gå til innhold

Hvilket merke liker/bruker du?


Anbefalte innlegg

Synes det har vært så laber aktivitet her dem siste dagene så jeg prøver å få igang noe. Så det jeg lurer på er hvilke merker dere har i bilen. Og hvorfor? Jeg er hvertfall frelst av Jlaudio, Audison og Focal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruker det jeg får tak i til en rimelig penge. ;)

For tiden går det i Sony komponentsett foran og Sony MP3-Spiller. Bak vet jeg ikke hva som sitter i engang. :lol:

Så seriøs er jeg når det kommer til anlegg i bil... :shock: Menmen.. skal ihvertfall i en 12er jeg har liggende etterhvert. På en billigforsterker som jeg også har liggende. Må bare få kutta opp MDF-plata mi.. Åja, og kjørt bilen til Rogaland, hvor jeg har alle tingene. Tror ikke de liker om jeg tar med meg en 2.60 lang MDF-plate på flyet. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke?? Hva hører du på da? Synes bilen er ett kurant sted å høre på musikk. Kjører meg mange ekstra turer for bare å høre på musikk jeg nå. Ellers så kjørte jeg med M5èn. Da var det ikke for å høre på musikk men... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaupunkt kassettspiller med RDS radio, Cd skifter i bagasjen. Er vel omtrent like gammelt som bilen. DVS 10 år gammel. Høytallerne er orginale BMW.

Vurderer å kaste ut hele dritten i for å spare noen få kilo og i protest mot folk som har Anlegg på hjul! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ikke så mye valg når det kommer til musikk, for jeg har sprengt alt jeg hadde av hjemmeanlegg + at det er et par gamlinger her som ikke tåler musikk :P Skal jeg høre musikk, så skal jeg høre HØY musikk, og da er bilen den eneste plassen jeg kan være ifred og spille det som passer meg på mitt lydnivå ;)

For øyeblikket har jeg en Sony Explôd Mp3 spiller, 2 x Macrom 10" bak, og det orginale frontanlegget...tipper det ryker snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...