Nautiluz Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Synes det har vært så laber aktivitet her dem siste dagene så jeg prøver å få igang noe. Så det jeg lurer på er hvilke merker dere har i bilen. Og hvorfor? Jeg er hvertfall frelst av Jlaudio, Audison og Focal.
knopfler Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 har 2stk 12" subber+forsterkere av Cadence, spiller av pioneer, høytalere av sony+boston. 4 stk stinger kondensatorer.+++
SeT Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Pioneer sub, pioneer spiller, orginale høytalere foran og bak(låter faktisk bra), monster signalkabler, power acoustiks forsterker, dls forsterker
Tommy Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Har i alle år (jeg konkurerte) hatt pioneer spiller, og resten av utstyret fra Rockford Fosgate. Men nå har jeg nettopp kjøpt alt i pioneer.
Frode H. Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Pioneer spiller, DLS frontsett, Alpine forsterker og Alpine sub. Spiller helt greit etter mine krav.
Gunnar Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Bruker det jeg får tak i til en rimelig penge. For tiden går det i Sony komponentsett foran og Sony MP3-Spiller. Bak vet jeg ikke hva som sitter i engang. Så seriøs er jeg når det kommer til anlegg i bil... Menmen.. skal ihvertfall i en 12er jeg har liggende etterhvert. På en billigforsterker som jeg også har liggende. Må bare få kutta opp MDF-plata mi.. Åja, og kjørt bilen til Rogaland, hvor jeg har alle tingene. Tror ikke de liker om jeg tar med meg en 2.60 lang MDF-plate på flyet.
hagenisse Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Alpine-spiller, DLS fronsett, forsterker og sub står i min. Bil er ikke noe sted for god lyd eller musikken jeg liker, så egentlig betyr merket lite.
Nautiluz Posted May 19, 2005 Author Posted May 19, 2005 Er det ikke?? Hva hører du på da? Synes bilen er ett kurant sted å høre på musikk. Kjører meg mange ekstra turer for bare å høre på musikk jeg nå. Ellers så kjørte jeg med M5èn. Da var det ikke for å høre på musikk men...
skillbill Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Sony spiller, org "frontsett", RF forsterker og Cadence sub Sikring fra TVBoden og Kabler fra Torshov
hagenisse Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Hvorfor ikke høre på musikk hjemme i stua? Ingen unødvendig støy og du kan konsentrere deg om musikken - ikke kjøringen. Bil er sånn bass-greie dunk dunk.
Riefarn Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Pioneer Multimedia/navi, pioneer fronthøytalere, Pioneer diskant(tweetere), pioneer bakhøyttalere, 2x10" pioneer subber, og Rockford Power forsterker...
Fredrik Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Den originale BMW Business´en + 6 originale høyttalere. ...hører dog mest på radio i bilen.
bimmerdude Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Blaupunkt kassettspiller med RDS radio, Cd skifter i bagasjen. Er vel omtrent like gammelt som bilen. DVS 10 år gammel. Høytallerne er orginale BMW. Vurderer å kaste ut hele dritten i for å spare noen få kilo og i protest mot folk som har Anlegg på hjul!
Nautiluz Posted May 19, 2005 Author Posted May 19, 2005 Ikke si noe gale om folk som har anlegg på hjul! Har vel anlegg til x3 av bilens verdi nå.
Aguilera Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Vel, jeg har ikke så mye valg når det kommer til musikk, for jeg har sprengt alt jeg hadde av hjemmeanlegg + at det er et par gamlinger her som ikke tåler musikk Skal jeg høre musikk, så skal jeg høre HØY musikk, og da er bilen den eneste plassen jeg kan være ifred og spille det som passer meg på mitt lydnivå For øyeblikket har jeg en Sony Explôd Mp3 spiller, 2 x Macrom 10" bak, og det orginale frontanlegget...tipper det ryker snart
Recommended Posts