Gå til innhold

Blir helt kvalm...


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

det værste er at pakkisa drar jenter med den stylinga.. hehe latterlig!

Drar noen jenter med den stylingen ??? :? ...hmmm...det er åpenbart enkelte jenter man bør holde seg for god til å gidde sjekke opp. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jenter som bare går etter de som får mest oppmerksomhet. Handler nok heller lite om bilene i seg selv.

Dessuten ser jo jenter flest knapt forskjell på en 10 år gammel og en ny bil så lenge den er nyvasket... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok heller gullkjedene som drar jenter :lol:

Sier du at man drar jenter bare man har et gullhalsbånd...sorry...gullkjede... :? Det er jo fint for da er det et håp for alle oss gutta bare man har råd til å kjøpe et fake gullkjede. :D

Hmmm...Gunnar har nok rett i at det mest av alt handler om oppmerksomhet...hvor mye oppmerksomhet man får fra jenter/kvinner og hvor mye oppmerksomhet man gir til jenter/kvinner. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at sånne slipper inn her engang jeg! Pruker opp pengene våres på piss og stikker av med de peneste damene! Nordmenn er så jævlig naive att i hvertfall det er til å bli kvalm av.

Hadde det vært ett bofelleskap så hadde man spurt alle som bor der om det er greit om den nye personen kan flytte inn.

Norge er noe vi eier sammen og ingen har spurt meg om jeg vil ha disse folka her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...