Gå til innhold

interiørlister til de gråsvarte sportssetene i e46?

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilke lister passer best til de gråsvarte sportssetene?

Er ikke noen stor fan av edeltre.

Aluminiumlistene er jo fine, men de passer kanskje bedre sammen med svart delskinn eller skinn?

Karbonlistene er jo også nydelige, men vil de passe i fargen?

Noen som har noen bilder på forskjellige kombinasjoner?

Har sett på bil nå, og den eneste negative er egentlig de setene...

Det er sportsseter og det er jo genialt, men er litt skeptisk til fargen / mønsteret... Nå hadde denne edeltrelister, og kanskje intrykket blir et helt annet bare ved å bytte disse... Det er tanken bak dette innlegget... :roll:

-Space

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du hatt et bilde, så hadde det vært lettere og kommentere!:D jeg har grønt delskinn, samme farge som bilen, og jeg har de alulistene..de matcher perfekt!

sålenge du har sportsseter, så syns jeg du skal ha alu, så du fullfører det sportslige! treverk blir for dumt da!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R Andersen: Men du har jo skinn(?) Da er jo alu genialt.

Interiøret jeg snakker om er litt mer grått.

( Den mørk grå standard bmw interiør fargen, med sånn mønsker med masse v'er på en måte... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått lagt opp noen bilder nå:

http://home.no/simonhh/pics/bmw2/

Vet ikke hva den interiørfargen heter jeg...

Har ikke kjøpt den ennå, men vurderer frem til i morra hvertfall.

Handleliste jeg har ved siden av er da:

-alu eller karbon-lister.

-hvite blinklys

-facelift baklykter (backlift? :D )

-litt mer senking ( er orginalt sportsunderstell )

-18" eller 19" felger når feriepengene kommer eller no :) (Da blir nok samboern glad! )

edit: Og lakkere listene utvendig da... ( hvor mye kan det komme på tro? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme insteriør som bilen du tenker på å kjøpe. Interiøret heter "Stoff Flock Antrazit".

Her har du noen bilder av min med dette interiøret og aludillet.

Forutenom listene som fulgte med har jeg montert girkule, håndbrekk, pedaler og fothviler i alu. Alt originalt.

Kommer sikkert til å bytte rattet med den andre typen sportsratt. Da blir det nok dekselet i alu på det nederste bildet.

DSCN0760.jpg

DSCN0748.jpg

DSCN0780.jpg

image_1746_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har scannet side 27 i den danske BMW tilbehørskatalogen for E46, men det er dessverre litt vanskelig å se detaljene pga. av små bilder i galleriet. Bilde nr. 1 viser aluminium, nr. 2 viser matt krom, nr. 3 viser aluminium Black Cube, nr. 4 viser aluminium U-Turn, nr. 5 viser aluminium Cube Silber, nr. 6 viser aluminium Techno Dots, nr. 7 viser skinn Bicolor, nr. 8 viser Titan og nr. 9 viser list lakkert i bilens farge. Om ikke annet så er dette de mulighetene du har utover standardlisten og div. edeltre. :wink:

E46_og_lister.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1dom5nhx]R Andersen: Men du har jo skinn(?) Da er jo alu genialt.

Interiøret jeg snakker om er litt mer grått.

( Den mørk grå standard bmw interiør fargen, med sånn mønsker med masse v'er på en måte... )

ja, jeg har svart skinn. tror nok de blir bra i din bil også, men vil du være mer "safe", så kan du jo gå for carbon-lister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwE9: Kjekt!

Noen som vet prisene på disse listene på bmw vs. schmiedmann f.eks?

Om jeg skal gjette, så holder jeg vel en knapp på at schmiedmann er billigere... :)

Så lenge en holder seg til alu / karbon da. bmw har jo flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør seg veldig.

Faktisk visste jeg ikke at det allerede var alulister i bilen da jeg hadde kjøpt den. Kjøpte den usett fra Tyskland. Så det var jo et positivt syn da jeg plukka opp bilen på kaia i Eigersund. Var senket 20mm også. Stod heller ikke i annonsen. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har jeg bytta alle interiørlistene ++, og det eneste som gjenstår er girkula.

Hvordan får jeg løs girkula som sitter der nå?

Hvordan fester jeg den nye? ( Regner med det blir klarere bare jeg får av den som sitter der nå... )

Skal montere lik kule som Mr.Stream har på bildene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Å få av girkula kan bli til nye tenner. Kula er bare pressa på plass. Det jeg gjorde var å sette meg overskrevs over midtkonsollen. Ta tak i kula med begge hender. Så trekke oppover alt du har. Men for all del, PASS PÅ TRYNET!!!!

Den nye kula banker du bare nedpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da...

Hater sånne ting!

Men hele girpinnen er jo litt "rørete". Ikke fare for at jeg ødelegger noe annet enn trynet? :shock:

Og hvordan blir skinnmasjetten festet? ( Og hvordan er den festet nå? Skal ikke tas løs før jeg begynner å rive og slite i kula? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...