Gå til innhold

Nå står bmwen i gården!

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

":23u1qzr8]En liten oppgradering fra '95 colt'en til dama, som jeg har pleid å kjøre.

Colt "vant" forøvrig statistikken over 10 år gamle biler med minst feil i forrige nummer av "Dine penger".

Får satse på bmwen også klarer seg uten for mye tull.

Gratulerer med et godt valg :D

Ang kvalitet tror jeg ikke du skal forvente toyota-driftsikkerhet. På den annen side er det ingenting fra den kanten som gir en lyst til å løpe ut i garagen for å pusse og stelle eller dra en liten 300km tur for å kjøpe is og avis ;)

"...eller dra en liten 300km tur for å kjøpe is og avis" ...jeg er BMW entusiast, men så hekta blir jeg aldri. :D [space]; grattis med BMW´en \:D/

Serriøst? jeg kan kjøre og kjøre, men blir aldri lei! Tar ofte noen omveier viss jeg skal på butikken:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

":3q2xejw6]En liten oppgradering fra '95 colt'en til dama, som jeg har pleid å kjøre.

Colt "vant" forøvrig statistikken over 10 år gamle biler med minst feil i forrige nummer av "Dine penger".

Får satse på bmwen også klarer seg uten for mye tull.

Gratulerer med et godt valg :D

Ang kvalitet tror jeg ikke du skal forvente toyota-driftsikkerhet. På den annen side er det ingenting fra den kanten som gir en lyst til å løpe ut i garagen for å pusse og stelle eller dra en liten 300km tur for å kjøpe is og avis ;)

"...eller dra en liten 300km tur for å kjøpe is og avis" ...jeg er BMW entusiast, men så hekta blir jeg aldri. :D [space]; grattis med BMW´en \:D/

Serriøst? jeg kan kjøre og kjøre, men blir aldri lei! Tar ofte noen omveier viss jeg skal på butikken:P

Hehehe...jeg tar også av og til omveier bare for å nyte bilen litt, men ikke så lange omveier som 300 Km bare for å kjøpe is og avisen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må jo legge på litt for kjente ;)

Hver gang jeg har kjørt en annen bil og kommer tilbake til iSbilen tenker jeg "denne bilen selger jeg ALDRI". Uandelig mye bedre enn alt jeg har kjørt inkl opphavets BMW 8) Man må bare bruke litt tid tid og endel penger for å få det slik man liker det aller best selv. Opphavet har selvfølgelig omvendt mening ang hvilken bil som er best...

[space]: bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder, bilder osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha.. Ikke med en Toyota Supra på gårdsplassen heller? MR2 og Celica er heller ikke akkurat lite kjøremaskiner de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!

Forstår jeg må få lagt ut noen bilder snart... :lol:

Nå har det jo regna, så bilen er jo flekkete igjen...

Gått over hele inni med fiberklut, støvsuger og turtle vax black chrome.

Nå mangler bare å få rensa setene, så ser den ut som ny. :D

Har vel vært i butikken 3 ganger og på bensinstasjonen 4 ganger i dag.

Frem og tilbake hver gang selvfølgelig... Moro å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":34kw7xy5]haha!

Har vel vært i butikken 3 ganger og på bensinstasjonen 4 ganger i dag.

Frem og tilbake hver gang selvfølgelig... Moro å kjøre!

"Glemte" du noe på butikken hver gang eller??:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du ønsket synspunkter på grad av senking.

Jeg vil anbefale å begrense deg til 35/35mm dersom du har tenkt å bruke bilen daglig.

Selv har jeg Vogtland 35/35 fjærer med Bilstein dempere på Compact'en min. Denne senkingen har resultert i at fremste potte i eksos-anlegget har blitt en "slitedel". Jeg kjører med Supersprint-anlegg hvor denne potta stikker langt ned, og smeller nedi fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, får vel poste bildene jeg har. Kommer nok til å ta noen nye etter hvert.

120_2089.jpg

120_2090.jpg

120_2091.jpg

120_2092.jpg

120_2093.jpg

-Iteriøret er renset nå, så det er litt penere.

-Edeltre skal byttes med alu

-gule blink skal byttes med hvite

-baklys byttes med 2001 facelift lys.

-senke 35mm (Nå er det orginalt m-tech senket)

-18" felger kommer etter hvert. (orginale bmw 17" står på nå. Er jo faktisk grisedyre!)

-lakkering av dørlistene osv er også på lista her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...