Señorita86 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Stilige merker! Jeg vil også ha noe å klistre sånt på ..... Får vel håpe det blir egen Beemer snart, selv om det er lite trolig fordi det etter all sannsynlighet blir folkehøgskole på meg neste år... Men, men, den som venter på noe godt osv... Får vel spørre pent om et lite galleri her inne etterhvert, så kan jeg hvertfall legge ut et par bilder av vår 520i (-89 mod, overhodet ikke gjort noen ting med, så den er ikke så spesiell, men.... BMW er det hvertfall:D) Må si meg enig ang. felgene til SE også, de var tøffe! Tjohei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Har jo vært på en stund, men: Forøvrig er bilen min tilbake på de orginale blinklysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Hagenisse; flotte saker & ting...orange blinkers er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Jepp, men på e36 er det vel egentlig kun på svart bil jeg liker det. Oransjefargen er ikke spesielt pen. Mye finere på e46 (og andre nye modeller). Skjønner egentlig ikke helt hva det er med hvite blinklys, synes svært få farger egentlig kler det. Klare derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Uff, har du og begynt med oransje blinkers, hagenisse? Håper det ikke er så mange til finner på det. Gjorde det selv for en måndte siden. har Schwartz II farge på E36'n min. Ble pent det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Hehe. Tror ikke det er så mange som er så rare som oss gEIRA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Synes det er greit forann med orange på svart bil, men bak ser det helt tafatt ut. Men dette er vel også smak og behag som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Har de originale bak. Har ikke gidda å bytte enda. Gidder ikke gjøre mer med bilen i år. Men neste år.... Så faktisk ikke så verst ut, hagenisse. Men tror dere vil få være rimelig alene om å ha det sånn, selv om man vet jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 I USA er det sinnsykt pop med oransje blinkere på div biler, men det er hovedsaklig de som har hvite/klare originalt i USA, mens euro-versjonene har oransje. Det er nemlig slik med en del amerikanske biler. Og poenget er selvfølgelig å skille seg ut. Det er det fortsatt altfor mange E36er med oransje blinkere til at dere gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 I USA er det sinnsykt pop med oransje blinkere på div biler, men det er hovedsaklig de som har hvite/klare originalt i USA, mens euro-versjonene har oransje. Det er nemlig slik med en del amerikanske biler. Og poenget er selvfølgelig å skille seg ut. Det er det fortsatt altfor mange E36er med oransje blinkere til at dere gjør... Hehehe, men definitivt ikke når det gjelder E46 med facelift...99% har hvite/klare blinkers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Synes det er greit forann med orange på svart bil, men bak ser det helt tafatt ut. Men dette er vel også smak og behag som alltid. M3 GT (British Racing Green) hadde hvite foran, men orange på sidene og bak - originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 weeeeeee jeg har sorte krystall lykter bak på min e46. veldi bra.. å sorte /klare foran. og sort krystall på sidene. er veldig rå. synd ikke moderatoren er kjapp med å godta oss som ønsker galleri, da skal dere få sett åssen den ser ut.. veldig fin. men de har nok mye å gjøre, er tross alt en hel haug som ønsker galleri. så står i køen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Dessverre har ikke Gunnar (Admin) såvidt jeg vet funnet ut hvordan vi moderatorer skal klare å legge til gallerier uten at vi samtidig får fulle Admin-rettigheter til hele bimmers.no, så det er bare Gunnar som kan gi deg det. Dersom det er lenge siden du spurte så har han nok oversett / glemt det. Send en PM til Gunnar, evt en mail til post@bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå