Bmwray Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Hei Jeg har 2 orange klosser i motorrommet, en på hver side helt forran Hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 har noe med ABS å gjøre tror jeg om de sitter rett forann demper tårnene ? du har abs ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 hmmm.. jeg har abs, kan ikke si jeg har noen sånne klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 De oransje firkantene er airbag sensorer. Det har ingenting med ABS å gjøre, ABS følere ligger ved fjærbeinet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 De oransje firkantene er airbag sensorer.Det har ingenting med ABS å gjøre, ABS følere ligger ved fjærbeinet. det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Er dere helt sikre på dette? Jeg har i min vilfarelse trodd at det var den boksen under baksetet som det står "airbag crash sensor" på som er til airbaggen? Det var slike orange greier (slike som ser ut som en kobling på en ledning) på en Alfa 164 jeg hadde, den hadde ikke luftputer. Jeg lurer på om det er form for sensor som skal åpne sentrallåsen om du krasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 ingen ting med nivåreguleringa å gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 tviler sterkt på at det har noe med nivåregulering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Er dere helt sikre på dette? Jeg har i min vilfarelse trodd at det var den boksen under baksetet som det står "airbag crash sensor" på som er til airbaggen? Det var slike orange greier (slike som ser ut som en kobling på en ledning) på en Alfa 164 jeg hadde, den hadde ikke luftputer. Jeg lurer på om det er form for sensor som skal åpne sentrallåsen om du krasjer. Jeg stusset også litt over dette iom. at jeg husker en gammel diskusjon i BMWCCN`s forum der 02-Henning nettopp poengterer det du påpeker at det er boksen under baksetet som er airbag crash sensoren. 02-Henning pleier normalt så absolut å vite hva han snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 De oransje boksene er sensorene til airbag. Var bare på -93 mod., eller som tilvalg -91/-92. Fra -94 ble det en sensor og to airbags. Sensoren ble da flyttet til under baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 takk for svara først trodde jeg det var noe sensorer dem ettermonterte hvis den hadde vært kolisjons skadet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå