Gå til innhold

Kan det bli verre enn dette?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det kjedeligste som finnes er orginale gamle biler, finnes jo 1000 stk av dem, må prøve og lage bilen litt personlig og ikke grå og trist.

Hmmm...jeg tror nettopp at det er vanskeligere å finne originale gamle BMW´er enn det er å finne uoriginale gamle BMW´er. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjedeligste som finnes er orginale gamle biler, finnes jo 1000 stk av dem, må prøve og lage bilen litt personlig og ikke grå og trist.

Jeg har inntrykk av det helt motsatte. Jo eldre, jo mer ettermontert dill. Mange folk skjønner ikke at det finnes en begrensning for hvor fet en e30, e36, e46, volvo 240, ford sierra etc. i det hele tatt kan bli. Man kan ikke bare fortsette å montere mer spoilere og gitter og større fangere og potter i det uendelige og forvente at bilen bare blir fetere og fetere jo mer dill man skrur på. Før eller senere når man et punkt der man må innse at bilen er så fin som den kan bli. Da kan man enten være fornøyd med det, eller så kan man selge den å begynne på en ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...jeg tror nettopp at det er vanskeligere å finne originale gamle BMW´er enn det er å finne uoriginale gamle BMW´er. :wink:

Stemmer det! Du skal klikke deg inn på mange E36 325i på f.eks autoDB før du finner en i orginal stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte og sett i gang en diskusjon nå :D Det liker jeg, klart all styling med måte, liker alle slags biler jeg, men det skal godt gjøres om en orginal bil er så fin att jeg ikke har lyst og gjøre noe med den;-) Bmw liker jeg mest for de fantastiske kjøre egenskapene og 6èr lyden, hadde en ford en gang, ellers så har jeg sikkert eid 20 BMWèr E-34 og E-36. har funnet ut att jeg har eid, alle E-36 modeller med unntak av 323-328 og M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må prøve og lage bilen litt personlig og ikke grå og trist.

Det klarer jo du med glans men det faller vel ikke i smak hos alle da :)

Hørte rykter om at du (autoart-tuning) skulle slå til med "japse" styling også?!?! FY FY!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...