Gå til innhold

Nylakkert og nypolert.


 Share

Anbefalte innlegg

Tok en liten "shining" på bilen her om dagen. Hadde nylig M3 speila og GT leppa inn til lakkering p.g.a div. sår og steinsprut. Lakkeringa ble jo veldig bra bortsett fra noen porer på carbon leppa men det løste jeg enkelt med å sette på et bimmers.no merke over :)

Polerte bilen etter at jeg monterte på speila og leppa. Ble blank ja :)

001_G.jpg

002_G.jpg

004_G.jpg

003_G.jpg

005_G.jpg

Har jo flere bimmers merker men vet ikke helt hvor jeg skal plassere de.... Åpen for forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Rieger skjørt? Åssen går det med fartsdumper og så lave sider? Er egentlig det som hindrer meg i å hive på skjørt i tillegg til leppa :P

kan jeg få se bilder av bilen din med leppa? sånn hvor lav den ble å slik? din er senka 60/40mm? har sååå lyst på leppe..men tror jeg kommer til å skrape fælt nedpå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil det der, ja :D Samme fronten som min bortsett fra at jeg har sort netting :wink:

Min_BMW_024_1.jpg

Øh.. hæ? :o

Du har jo Rieger frontfanger... P.I.B har M3-fanger med M3-leppe og Rieger-leppe (ikke den samme som du har) nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Rieger skjørt? Åssen går det med fartsdumper og så lave sider? Er egentlig det som hindrer meg i å hive på skjørt i tillegg til leppa :P

kan jeg få se bilder av bilen din med leppa? sånn hvor lav den ble å slik? din er senka 60/40mm? har sååå lyst på leppe..men tror jeg kommer til å skrape fælt nedpå :(

ATT00007.jpg

ATT00011.jpg

Får plass til en stående Nokia 6230i på det laveste, så det går an å leve med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får plass til en stående Nokia 6230i på det laveste, så det går an å leve med ;)

Siden jeg tilfeldigvis har både 6230 og skyvelær på pulten rett ved siden av tastaturet, så målte jeg den.. 102,5mm høy. Mao. 10cm klaring under leppa di. Lavt, men må vel gå an å leve med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...