BMW_JP Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hvorfor? Hvorfor ikke? Post inn bilde av bilen din med senking eller uten senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Har ikke senket den ENNÅ...og hvorfor ikke? Joda, fordi jeg kjører på orginale 15" ennå...blir senking til neste år når jeg har handlet nye 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Har senka den 40/40 mm, men vurderer å kjøpe et justerbart senke sett etterhvert så jeg får den sån jeg vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 jeg senket min fordi usenket så den ut som den var hevet 8cm... sykt høy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Senket min 60/40.. Stiv og fin, mye mer kjøreglede. Har sportsdempere fra Apex, absolutt å anbefale. Har orginalfanger foran så det er bare å fyke over dumpler i 50 km/t .. hehe Syns 60/40 er penest på e36, da "sægger" ikke rompa. Hvorfor : -ser mye bedre ut -bedre kjøreegenskaper -du har sikkert slitte dempere og fjører fra før -alle tøffe gutta gjør det, hehe Hvorfor ikke : - ja, hvorfor ikke? ingen grunn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 -alle tøffe gutta gjør det, hehe Dette var min grunn til å senke 40/15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 justerbart senkesett..og er maksimalt senket av det som er lovlig/mulig og kjøre med uten at det subber etc. Kommer greit over "normale" fartsdumper og sitter noe Sinnsykt på..Justerbart til 75mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 60\40.. Peneste senkingen på e36 ihvertfall. Ikke for mye, ikke for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 nei. hvorfor? Har ikke peng Kjøpt 16" felger nu, så nå skal jeg handle 40/60 sett når jeg får spart opp nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Ja, M-tech fjør 35/15 hvorfor? fordi det fulgte med bilen... senke mere? JAu 60/40 eller 75/40 etterhvert... når pængan strækk til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Har Eibach Justerbart liggende, skal på nå i nærmeste framtid, sammens med 9x18 + 10x18 felger.. Det orginale M-tech understellet er veldig mykt, og det senker for lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 ja, Koni dempere og H&R fjører, ca 60/60, hvorfor? fordi høye biler er stygt...enkelt og greit ikke sant? om jeg vil senke mere? jepp, jeg senker gjerne så mye at jeg ikke kommer meg ut av gårdsplassen, fy, er rått bare å ha en skamrå bil på gårdsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 ja, Koni dempere og H&R fjører, ca 60/60, hvorfor? fordi høye biler er stygt...enkelt og greit ikke sant? om jeg vil senke mere? jepp, jeg senker gjerne så mye at jeg ikke kommer meg ut av gårdsplassen, fy, er rått bare å ha en skamrå bil på gårdsplassen 60 foran er greit men 60 bak? kommer til å miste synet av dekket bak der da.. Jeg har senket min 60/40 og er meget fornøyd med kjøringen og utseende etter dette. Bilder i linken under http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Morten318&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Min forige bil senket jeg 60/40... Apex dempere+fjærer. (bilder i galleriet mitt).. Dagens framkomstmiddel (les damas golf) har fått en liten omgang pga gåene dempere. Den har kraftigere/kortere dempere og fjærer 30/30 senking. Grunnen min er vel økt kjøreglede kombinert med et litt sportsligere preg på bilen. (både utseendemessig og kjøremessig) Elsker å kjøre svinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 skal senke til neste uke. hvorfor senker ikke de fleste likt, altså noen senker likt som 40/40 men noen 60/40.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå