ovex Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Gjelder dette kabel og parabol el bare parabol? SVAR!!!! ...dette lurer eg og på, stod at det var kabelpakka, men er det nokon som veit? Har parabol, og har protestert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Dette gjelder Canal Digital. Dermed parabol. Tragisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg har lest et eller annet om at MTV satser på en mer lokal profil med ulike programmer i de enkelte regioner/land. Jeg tror det er meningen å dele sendeflaten i Norge i hhv. MTV Nordic og MTV Norway. Jeg kan huske da MTV kom frem i 1983...og Billy Idol var faktisk den første artisten som for alvor fikk sukses pga. en musikkvideo ("Rebel Yell" i 1983). Jeg ser forøvrig mest på VH1...mye bedre enn MTV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg har lest et eller annet om at MTV satser på en mer lokal profil med ulike programmer i de enkelte regioner/land. Jeg tror det er meningen å dele sendeflaten i Norge i hhv. MTV Nordic og MTV Norway. Jeg kan huske da MTV kom frem i 1983...og Billy Idol var faktisk den første artisten som for alvor fikk sukses pga. en musikkvideo ("Rebel Yell" i 1983). Jeg ser forøvrig mest på VH1...mye bedre enn MTV. Kan stemme det, har sett reklame på MTV, at de søker etter norske programledere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå