Hanzo/// Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 noen som kjenner til noen pistolklubber i bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Ja der er det flere, den største liggger vel på Kronegården BPK = Bergen Pistolklubb, ÅPK = Åsane Pistolklubb som har en bane i Jonahøla og så er det ihvertfall en som driver med praktisk skyting men den husker jeg ikke navnet på. har ikke skutt siden 96 så er litt rusten på dette feltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Nok en gammel tråd som er tilbake fra evigheten? For min del har oppgradert litt siden sist - skutt en del med både MK47 Striker (40mm lettvekts granatkaster) og litt med M2 HB (12.7). Det er litt annet kaliber, annen skuddtakt, rekkevidde og ikke minst sprengkraft.. Prisen for å holde inne avtrekkeren på MK47en i 1 minutt er mellom 100.000,- og 250.000,- avhengig av type ammunisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CSM Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 XX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Har fått meg enda større leketøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Har fått meg enda større leketøy.. Wannabe! Har man vognkort eller våpenkort på noe sånt tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Hva bruker den der rundt rudskogen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Hva bruker den der rundt rudskogen...? Den går ca. 70km/t, så det burde gå på under 2 minutter. 14-liters turbolada V8er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Krenger den mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Krenger den mye? Tror ikke det, den har et veldig kraftig stab-stag på toppen. Det heter vel egentlig tårn-stag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Tja... Inne i førstegangstjenesten havnet jeg i Sanitetsregimentet, på daværende Lahaugmoen militærleir, som sykevokter. Fikk skyte hele 50 skudd skarpt med Glock. Og 5 røde da(!) - to eller tre gikk av Når var du inne til førstegangstjeneste på Lahaugmoen ? I 1988-89 var jeg korporal i stabstroppen i Hærens Sanitets og Øvingsavdeling på Lahaugmoen. Det var kort vei hjem (hjemmeboerstatus) og ellers var det en fin tid i militæret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Satte ny personlig rekord nå på torsdag 25 skudd. vanlig baneprogram for seniorer (200meter). 5skudd liggende. 5 skudd stående. 5 skudd kne = 146 og så en 10skudd, bestående av: 3stående, 3kne og 4 liggende. = 97 Bildet er av 10'skudden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Spec på våpen og ammo? Var bra serie det der. En slenger og fin samling på resten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Våpenet er standard dfs (det frivilige skyttervesen) våpen. En Sauer 200str. Kaliber utendørs er 6,5. men med et kompleteringssett, så bytter man fort opp løp og låsekasse til kaliber .22 . noe som blir brukt under miniatyr-sesongen. jeg har gjort noen mods på våpenet: justerbar kolbekappe. (passer bra å senke kolben på stående skyting) Iris-blender. (knobb man setter på siktet, lar deg skifte mellom 8 forskjellige fargefilter i baksiktet. kjekt om det er grått vær osv) Lagt bly i stokken, for å oppnå en bedre balanse i våpenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå