Protector Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Synes den var skikkelig pen jeg. Men det er jo en bmw, så den kan jo umulig bli noe annet enn pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Pen bil. Liker frontblinkerne! Ikke så begeistra for sota baklykter egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Veldig pen og stilren bil! Felgene passet også bilen godt. Litt senking hadd kanskje vært noe, men ikke for mye heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Flotte bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Synes bilen var kjempe pen! Men er enig med de andre, senking hadde gjort seg, men skjønner at du ikke vil d hvis d kan være vanskelig å komme seg inn og ut av garasjen og opp på løftebokken.. Tror jeg har greid å vent meg på den bilen som den e altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Fin bil, men senking må nok til. Kan jo alltids sette på ett justerbart senkesett. Da er det jo bare å justere den opp før du kjører inn på bukken, og det er forhåpentligvis ikke så ofte du er inne på bukken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 jeg kan jo ikke akkurat si at den er stygg, for den er nesten prikk lik min! hehe..pene biler har vi begge to ;) men vi kunne som sagt trenge litt senking... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 super fin bil!!, fortsatt mye potensiale.og bittelitt minus for at det er en 316... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Strøken bil. Pene felger, glatt og stylish på fronten, kule baklykter og den rette farga på bilen Vi som kjører 316 får holde sammen, ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 jepp vi 316 får holde sammen ja. kan jo som sagt si at motoren ikke er 1,6 men 1,9 faktisk. hehe litt bedre. ikke langt i fra 320 det da!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Flott bil. Men klarer ikke helt svelge baklysa. Ellers meget gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Flott bil. Men klarer ikke helt svelge baklysa. Ellers meget gjennomført. Enig Kjempebil det der, men at eller annet skjærer seg med baklysa. Likte spesielt godt fronten, ikke for mye, men akkurat passe om dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå