Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de på tråden nå. 450euro for ins 2 (husk det er v8'er.)

bremsevæskeskift er 50 euro.

totalt 600euro, eller 4680NOK. Dette er ca. 1500 under Alf Lie i Norge. Ikke ekstremt billig, men billigere iallfall...

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Venture 2076: Hvordan får du 450 euro + 50 euro til å bli 600 euro :lol:

Det blir jo 500 etter mitt hode, og da koster det deg bare kr 3930,-

Skrevet
Hva i alle dager? Inspektion I til 6000,-? Jeg betalte jo 3500,- for inspection II - i Norge ja. Riktignok ikke hos merkeforhandler, men likevel da.

3500,- for en insp.II høres usannsynlig billig ut,er du sikker på de har sjekket de punktene som skal sjekkes?Byttet de væskene som skal byttes? osv osv?

Jeg betalte 2700 for insp. II med filter (microfilter, besinfilter, oljefilter) væsker (olje, kjøle bremse) og plugger. Full sjekk av det meste også :D

Skrevet
8) Bare for å sjekke opp litt her så sendte jeg en mail til bavaria Sandnes i dag skal nemlig ha service 1 snart og fikk til svar at prisene begynner fra kr 4600. greit nok at jeg har V8'r men synes det er dyrt uansett! Så det blir nok tur til Flensburg til høsten.
Skrevet

Ringte Bavaria Haugesund som ga meg pris på ca 5000,-, syntes det var rart at Bavaria i Sandnes tidligere ga meg en pris på 6000,-., så jeg ringte for å få pris i Sandnes en gang til, fikk da til svar at det vil ligge mellom 4500 og 5500. Det må da være noen jævla rørehuer som tar priser helt ut av luften ? Får jo forskjellig pris hver gang, siste tilbudet er jo utrolig unøyaktig, mellom 4500 og 5500 ? er de like unøyaktige inne på verkstedet får de ikke røre min bil. Nei, dette viser bare hvor lite interessert de er i kunder, burde fått en nøyaktig pris med en gang..

Skrevet

8) Helt enig!

Jeg er ikke særlig fornøyd med måten de gjør dette på. Skal sende en fax til Tyskland slik jeg gjorde sist , ferdig pakke og ikke noe snikk snakk.

Han på Bavaria sa jo til meg at "vi begynner på 4500kr" hadde jo lyst til å spørre han om hvor i hel.. slutter dere da.Service 1 er service 1 resten må jo bli opp til meg om de skal skifte andre ting!!!

Skrevet
Ringte Bavaria Haugesund som ga meg pris på ca 5000,-, syntes det var rart at Bavaria i Sandnes tidligere ga meg en pris på 6000,-., så jeg ringte for å få pris i Sandnes en gang til, fikk da til svar at det vil ligge mellom 4500 og 5500. Det må da være noen jævla rørehuer som tar priser helt ut av luften ? Får jo forskjellig pris hver gang, siste tilbudet er jo utrolig unøyaktig, mellom 4500 og 5500 ? er de like unøyaktige inne på verkstedet får de ikke røre min bil. Nei, dette viser bare hvor lite interessert de er i kunder, burde fått en nøyaktig pris med en gang..

Hadde samme opplevelsen med samboerens Polo.

Sjekka pris på 30 000 service hos Fjetland. De skulle ha mellom 3000 og 5000. Ringte senere til Bil og Maskin. De skulle ha 2700 for samme service.

Endte opp med at vi brukte verkstedet (Bilmesteren) som vi bruker på jobben. Vi betalte 2500.

Så det lønner seg å sjekke litt rundt ja.

Skrevet
8) Enig med deg Mr. Stream! HAr vært innom der noen ganger og fått fine priser,for en service 2 så skulle de ha 4800 og da skrev de ut et tilbud til meg samtidig så dokumenterte de hva de skulle gjøre på bilen,skikkelig flott gjordt!
  • 2 years later...
Skrevet
Hva i alle dager? Inspektion I til 6000,-? Jeg betalte jo 3500,- for inspection II - i Norge ja. Riktignok ikke hos merkeforhandler, men likevel da.

3500,- for en insp.II høres usannsynlig billig ut,er du sikker på de har sjekket de punktene som skal sjekkes?Byttet de væskene som skal byttes? osv osv?

Jeg betalte 2700 for insp. II med filter (microfilter, besinfilter, oljefilter) væsker (olje, kjøle bremse) og plugger. Full sjekk av det meste også :D

Hvor betalte du 2700,- for Insp 2???

Skrevet

Ja den var gammel, jeg har hatt bilen der 2 ganger etter den sevicen der. Skal ned for fjerde gang til sommeren, bare oljeservice da enten i Flensburg eller Lubeck. Skal også til Berlin og kanskje Munchen, GLEDER MEG :lol:

Skrevet
Ja den var gammel, jeg har hatt bilen der 2 ganger etter den sevicen der. Skal ned for fjerde gang til sommeren, bare oljeservice da enten i Flensburg eller Lubeck. Skal også til Berlin og kanskje Munchen, GLEDER MEG :lol:

Hvor lang tid bruker du dit? Burde kanskje google litt før jeg spør :) men har tenkt til å reise sørover med min til sommern, og da kunne jeg tenkt men en stor gjennom gang av bilen, insp2 + bytte litt foringer og slikt rundt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...