Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !

Anbefalte innlegg

Skrevet
Koster å bygge bil ;)

Helt sant. "Alt" av ståldeler er handlet inn+++, men allikevel er det mye som står igjen for å få det ferdig, det er nå helt sikkert...

Skrevet
Koster å bygge bil ;)

som pedien sa, han har handlet inn det meste av deler for å få den sveiset sammen :)

så her er det bare rettegjigg, plass i garasjen og en gooood dose med arbeidslyst som setter en stopper ;)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg hadde 0 tro på dette prosjektet. Men etter å ha fulgt e28 tråden din må jeg bare si at jeg gleder meg til å se den ferdig.

mvh Christoffer Smestad

Skrevet
Jeg må innrømme at jeg hadde 0 tro på dette prosjektet. Men etter å ha fulgt e28 tråden din må jeg bare si at jeg gleder meg til å se den ferdig.

mvh Christoffer Smestad

Hehe, da er du en av få som har trua.... :)

Men JEG har fortsatt trua, så dette skal gå bra ;)

Skrevet
Jeg har også trua! ;) Når ser du for deg oppstart? Rett etter du er ferdig med E28en, eller blir det å vente litt? :)

Godt noen har trua ;)

Jeg har i altfor mange år sagt "til høsten", første deadline var 2006. Men i 2006 så startet jeg i ny jobb, og var jo til tider knapt hjemme de neste påfølgende 6 årene. Nå har jeg skiftet jobb, fra reisejobb til kontorjobb - og det er (selv etter 3 mdr) helt grusomt - jeg har jo ikke timer igjen i døgnet lenger...

Jeg har satt 9. mai som total deadline på E28en, da er det et treff lokalt som jeg har lyst til å være med på. Så med mindre "Låven-treffet" inntreffer tidligere, så er det 9 mai som er i fokus. Jeg regner med det skal gå greit, jeg ligger godt ann allerede nå...

Så planen er å kose meg med bilen i sommer, få med meg noen treff - og virkelig nyte livet. Jobbmessig så jobber jeg med en ny plattform som skal reise offshore 15 juli, og det skal bli hektisk nok på jobb frem til den datoen...

Så derfor ser jeg for meg å få jiggen i hus ca august-isj, og at jeg får ha den ut vinteren. Det er mye arbeid som skal gjøres, og det er jo et par faktorer som er litt essensielle her: Det er jo 10+ år siden jeg jobbet med bil, og jeg verken er eller har på ingen måte vært karosserimann. Men jeg har lyst til å gjøre det selv, og har trua på at jeg skal få et bra resultat. Jeg får bare ta tiden til hjelp. Tid (les: tidsperspektiv) har jeg "nok" av, men det er tolmodigheten min som settes på prøve her. Med så gammelt utstyr og så lite kompetanse, så må det mye måling, prøving og feiling til.

Målet mitt (denne gang, hehe..) for E21en er å ha den sammensveist til våren 2014 - og det skal jeg klare hvis jeg får den opp i jiggen til høsten.

• 6 months later...
Skrevet

Nå som det er august er det trolig mange som begynner å bli deprimerte over at sommeren er på hell, lufta blir kaldere, en må etterhvert begynne å tenke på vinterhjul og kvinnfolka tar ikke av seg toppen på noen mnd. Jeg kom derfor på en stor trøst opp i det hele i dag, nemlig at forhåpentligvis kommer det oppdateringer i denne tråden :D

Skrevet
Nå som det er august er det trolig mange som begynner å bli deprimerte over at sommeren er på hell, lufta blir kaldere, en må etterhvert begynne å tenke på vinterhjul og kvinnfolka tar ikke av seg toppen på noen mnd. Jeg kom derfor på en stor trøst opp i det hele i dag, nemlig at forhåpentligvis kommer det oppdateringer i denne tråden :D

Hehehe... Fantastisk :)

Det gleder meg at det faktisk er noen som deg som tydeligvis har trua på dette prosjektet... Det er jaggu ikke mange som ser for seg at det kan bli bil igjen av denne ribba høna..... Men det skal det bli, ingen tvil om det. Men begynner ikke før kulda begynner å slå inn, det er for tidlig ennå - og jeg har div prosjekter (hus/hage/garasje) som er utsatt lenge pga E28en - som nå bør ferdigstilles for å roe gemyttene på hjemmefronten... ;)

Men takk for at du fortsatt henger med, Mexos!!!

Skrevet

Vinteren kommer med andre ord tidlig der oppe i Trondheim, her sørpå beholdes nok kortbuksene på enda ett par måneder :wink:

Men når dette er sagt så skal det bli artig å se fortsettelsen på dette prosjektet, jeg har tro på at dette blir det bil av igjen :) Vi har jo tross alt fulgt med på ditt forrige prosjekt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...