Mexos Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Vinteren kommer med andre ord tidlig der oppe i Trondheim, her sørpå beholdes nok kortbuksene på enda ett par måneder Men når dette er sagt så skal det bli artig å se fortsettelsen på dette prosjektet, jeg har tro på at dette blir det bil av igjen Vi har jo tross alt fulgt med på ditt forrige prosjekt Tja, håper jeg kan droppe vinterlagring av e36 og vinterhjul på e87'n frem til november, men august og september går som regel alltid for fort :/
thbrekke Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Her skal det følges med! Skal bli kjekt å ha noen gleder oppi alt det kommende maset med styrmannskole og mattematikk i hytt å vær! :S Så det skal bli kjekt å kunne logge seg på bimmers å se noen flotte oppdateringer her på denne tråden og kun kose seg med hyggelig og interessant lesing! Har troa her på denne!
andreas.mulle Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 har fulgt med på e28n og gleder meg som en liten unge til du begynner på denne for fullt, etter å ha sett hvordan e28 ble!
Embret Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Gleder meg virkelig til du begynner skikkelig på denne. Som E21 mann har jeg ventet på dette hele tiden mens jeg har fulgt med på E28 prosjektet. Så føler på meg at det blir mange timer foran pc'en på bimmers iløpet av denne vinteren
Pedi Skrevet August 11, 2013 Forfatter Skrevet August 11, 2013 Takk, det skal bli morro å spenne E21en opp i jiggen igjen. Det er en sinnsyk spesiell følelse å se på en bil som en har hatt i sitt eie i 16 år (og ikke kjørt en meter på veien...), stå på jiggen klar for å få masse nye friske kroppsdeler montert.... Jeg husker sist jeg hadde den oppe i jiggen, det var meget spesiellt, det kan jeg love dere...
propan Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Har du den i jiggen nå allerede?? Eller misforsto jeg? Hva er motorplanene for denne forresten? Fremdeles trykkluft og full pakke? Tenker du bygge den mer om som Lumma gjorde med e30 delene eller blir det org Peters?
Larsinnj Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Trykkluft? Skal du ha turbo? Da ville jeg ha forsterket litt mer enn Peters gjorde vertfall
propan Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 For x antall poster siden mener jeg han skulle ha kompressor,også en turbo som tok over
Jørgen Lie Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Må bare slenge inn noen ord her for å følge tråden! Ser virkelig frem til dette!
Pal Ostgard Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Må bare slenge inn noen ord her for å følge tråden! Ser virkelig frem til dette! +1
knut_olestad Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Sitt no her med kaffi og kake å venta spent
Pedi Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Har du den i jiggen nå allerede??Eller misforsto jeg? Hva er motorplanene for denne forresten? Fremdeles trykkluft og full pakke? Tenker du bygge den mer om som Lumma gjorde med e30 delene eller blir det org Peters? Nei, det er ikke høst/vinter ennå... Drar ikke inn jiggen føler kulda setter inn. Motorplanene har vært like skiftende opp gjennom årene som kjerringa mi på en dårlig dag... Jeg har stående en M60 som var planlagt oppi E21en, og en M50 (i deler) som alternativ. Men den helsikes vekta er jo et problem. Jeg ser jo det at det IKKE er endret vekter etter ombygging til cab engang i tida - så det blir jo et helsike med vektissue på denne bilen. Iallefall etter at jeg har utført min versjon (og vektøkning) av det Lumma gjorde engang i tiden. Trykkluft? Skal du ha turbo? Da ville jeg ha forsterket litt mer enn Peters gjorde vertfall Turboen har jeg solgt, såg plutselig realiteten i speilet og droppa 600hk-planene i cabben. Trenger jo ikke så mye hk i en E21 cab cruisebil. Kompressoren har jeg ennå Forsterkningene til Peters utgår over en lav sko. Jeg har "designet" en ny løsning som er mer stabil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå