Drage Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 325 Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Kjempe pen bil Grattiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Ja slenger meg på her Bil med fine rene linjer bra. Dette kan være min neste bil altså E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Ble jo kjempebra dette her ja :D:D Nydelig bil Eneste jeg kan sette fingeren på er sotinga..liker ikke soting (men det er jo min smak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Ble bra dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Har endelig fått satt på all stylinga og senka bilen Hva syns dere? Bilen var helt grei den,mn jeg har ikke helt sansen for "påklister-fangere" (bilen blir for rotete) .. Jeg likte heller ikke at rutene kun var sotet bak.. Ble litt mye klaging fra meg, mn du spurte jo hva vi mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Pen bil, men jeg er allergisk mot lyktespoilere (eller hva det nå heter). Spesielt på E46. Men det er nå smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Synes den ble kjempe fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2005 Tusen takk for all tilbakemeldingen Er enig med den lista bak, men jeg har bare latt den være sånn.. Soting skal ikke være for svart, det mener jeg og, men jeg synes egentlig det ble ganske bra, med tanke på at jeg gjorde det selv listene ble tatt av der jeg lakkerte dem. de ble bare pussa litt på og så lakkert.. det eneste jeg føler jeg mangler nå er ny eksospotte. Skal ha en enkel stor, eller 2 "små" DTM.Takk igjen for all fin tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 2 "små" dtm. Alt annet en en enkel. Det passer bare ikke rett og slett på bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg tror du skal være jævli fornøyd med den ja.. Den var fet som faen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå