BalleKnalle Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Jeg for min del kan ikke si annet enn grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Lumma opprettholder sitt talentløse styling-rykte.. fronten ser ut som et legobyggesett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Dette var jo skammelig stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg for min del kan ikke si annet enn grusomt! Lumma opprettholder sitt talentløse styling-rykte..fronten ser ut som et legobyggesett.. Dette var jo skammelig stygt.. Jeg må si meg enig med resten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg sier meg ikke enig i de andre. Synes "kit'et" var stilig og mener selv at Lumma har mye pen styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Det var jo en horribel tilpassing av øyelokk. Må jo være noe hjemspikket!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 X3 er tragisk i utgangspunktet og litt Lummaplastikk hjelper ikke...tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Dette er jo voldtekt av en Bimmer!!!!!!! Det der er noe av det j....gste jeg til dags dato har sett. Her må jeg som Überkommisar i Der Originalpolizei, si at her går det ut en arrestordre umiddelbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Felgene var ikke helt feil... Resten.. tja... ikke helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Mener generelt styling på slike "store" biler ikke hører hjemme noen plass. Lumma har en del bra styling, men dette kitet går ikke under kategorien -bra- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Dette var litt rart... Jeg som egentlig ikke er så stor fæn av plastikk, syntes dette kittet gjorde seg på X3'en. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Dette var litt rart... Jeg som egentlig ikke er så stor fæn av plastikk, syntes dette kittet gjorde seg på X3'en. Jaja.. Plastic fantastic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 ...dette var ikkje bra! Kunne heller vore styling til ein Mitsubitshi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå