Gå til innhold

BMWCCN-forumet...

Share

Anbefalte innlegg

Så hva er egentlig nytt? Blåfargen? Ser det fungerer en anelse bedre for oss som bruker masse tabs, men likevel er det forumet helt forferdelig å bruke.

Jepp. Blåfargen er ny :) Ellers så tror jeg det med å legge inn bilder og linker er forenklet. Det er vell også nye kjøp&salg sider. Tror det er lagt inn en slags form for PM funksjon også.

Bryr meg egentlig ikke så mye om bmw ccn forumet. Har jo ikke brukt det på veeeldig lenge... Holder med bimmers.no for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sånn rent forum-teknisk, hva i alle dager er bra med bmwccn-forumet?

Rent "forum-teknisk" er vel ikke BMWCCN´s forum spitzenklasse, men visualiseringen av innlegg med tråder har sine tilhengere (inkl. meg) og forumbrukernes know-how er et par grader mer avansert enn her inne...hovedsaklig pga. en høyere alder og dermed mer erfaring. Når det er nevn liker jeg tonen og formen her inne bedre...folk er på en måte mer entusiastiske vedr. BMW på godt og vondt. Jeg er...om ikke en gammel gubbe...så på alle måter eldre her inne, men allikevel er det temmelig artig å dele både bil og BMW interessen med folk her inne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forumbrukernes know-how er et par grader mer avansert enn her inne...hovedsaklig pga. en høyere alder og dermed mer erfaring.

Jepp, og der har du også den eneste grunnen til å bruke det forumet. ;) Men flere og flere ser jo ut til å ta turen innom her også, så :)

Trådbasert, huff, har du vurdert psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at BMW CCN forumet er så dårlig som det er..noen avfolka der inne har hinsides god peiling på hva de snakker om.

Som det ble sagt over - Visualisering av innleggene og en skikkelig søkemotor er et must!

Å layouten.den er til å...... vri seg i oppgitthet av :evil:

Bimmers..no i lang tid framover sier jeg bare :)

Gj. snittsalderen på dette forumet er lav i forhold til BMW CCN, å følgelig har jo folka der inne en viss erfaring kontra oss..

Tenk 5-10-15 år fram i tid...da mange av dagens brukere for alvor har opparbeidet seg et skikkelig vidt spekter av erfaring, da blir bimmers.no den ene å alene beste, det er jeg sikker på med denne utviklingen :D

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg merker av forskjell på forumene er at på dette forumet er det mest om 3-serien (hovedsaklig E36), mens på BMWCCN-forumet er det mer "spredt", særlig eldre modeller. Har inntrykk av at det er få inne på dette forumet med stor interresse og kunnskap om veteran BMW'ene. Og det er litt synd, for som en skrev her, om 10-15 år er det kanskje like stor kompetanse blant brukerne her som det er på BMWCCN-forumet, men da er kanskje de gamle BMW'ene gått i glemmeboken? Noe å tenke på.. :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg merker av forskjell på forumene er at på dette forumet er det mest om 3-serien (hovedsaklig E36), mens på BMWCCN-forumet er det mer "spredt", særlig eldre modeller. Har inntrykk av at det er få inne på dette forumet med stor interresse og kunnskap om veteran BMW'ene. Og det er litt synd, for som en skrev her, om 10-15 år er det kanskje like stor kompetanse blant brukerne her som det er på BMWCCN-forumet, men da er kanskje de gamle BMW'ene gått i glemmeboken? Noe å tenke på.. :!:

Tja.... Tjo. Det har jo ikke så mye med forumet å gjøre da men mest om brukerne. Men hit strømmer det jo stadig folk så plutselig er det vel dannet en liten "veteran" gjeng på bimmers.no også :)

På BMWCCN's forum så synes jeg det blir litt for mye E30,orginalt,15" hjul, og banekjøring snakk. Det er ikke det som opptar meg mest...

Her inne er takhøyden stor og det trives jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...