Saltkjelen Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Gjennomført prosjekt, men vinga ble alt for mye kebab for meg.. Felgene dine er alt for småe til bilen i.o.m at du har denne breddinga. Hadde sett mye bedre ut om de hadde stukket utenfor og ikke innenfor breddinga.. Jeg kan ikke annet enn å si at desverre så har du ødelagt en M3.. Den var forøvrig bedre før..
Espenlis Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Du har brukt såppas mye penger og gjort det gjennomført, det skal du ha. Men ser at det er noe med frontfanger og skjermen som ikke stemmer helt. Kunne vært fikset før lakking men. Men, fysj for en spoiler... Pen farge derimot. Og spacere bak er ikke å forakte...
Geir Anders Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Du sier at bilen sånn som den var, ikke var noe særlig. Åssen kan du syns det der er noe bedre? Ubruklig styling på en M3. Men du gjør som du vil.
M3cabriolet Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 hehe... her var det jaggu mye sutring! mange som synes at jeg har ødelagt en M3, men jeg orker ikke ta meg nær av det jeg, jeg liker det nye utseendet på den, selv om det er enkelte ting jeg ser jeg skulle gjort litt anderledes, men det er detaljer... ang hjula så er det veldig vanskelig å få store hjul langt ut på en m3, her går hjulene litt langt frem i buene på alle fire i forhold til andre modeller, styling-tech hadde samme problem på sin m3... men alikevel er det 265 lisser bak, og det er ikke lite da, men mulig jeg modder litt så jeg får hjula litt lenger ut! det mest ideelle hadde vært å heva bilen 10mm, da hadde det nok vært plass til større hjul på den... jeg synes personlig at den kler 18" jeg! men kanten er litt beskjeden, skulle kjørt en tomme bredere felg på alle fire! men men, gjort er gjort! setter fortsatt pris på all respons, negativ som positiv!
JE Motorsport Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Hva har skjedd med kjøreegenskapene nå da,vil ikke tro dette bidrar i en positiv retning!?
M3cabriolet Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 Hva har skjedd med kjøreegenskapene nå da,vil ikke tro dette bidrar i en positiv retning!? på hvilken måte er kjøreegenskapene forringet?
JE Motorsport Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Hva har skjedd med kjøreegenskapene nå da,vil ikke tro dette bidrar i en positiv retning!? på hvilken måte er kjøreegenskapene forringet? Spoileren bak er vel ikke akkurat beregnet for denne bilen og hva med vinkelen på den? + div endringer i aerodynamikken på bilen
M3cabriolet Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 Hva har skjedd med kjøreegenskapene nå da,vil ikke tro dette bidrar i en positiv retning!? på hvilken måte er kjøreegenskapene forringet? Spoileren bak er vel ikke akkurat beregnet for denne bilen og hva med vinkelen på den? + div endringer i aerodynamikken på bilen bilen fungerer veldig bra og er rolig og stødig i høye hastigheter! spoileren har jo stått der siden jeg kjøpte bilen da! vinkelen på den er det vel ikke noe i veien med? hva med aerodynamikken? den bør velø bare være bedre enn før, pga avrundet front! hehe
JE Motorsport Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 hva med aerodynamikken? den bør velø bare være bedre enn før, pga avrundet front! hehe BEDRE enn standard Er ikke overbevist om det Men du har lagt ned mye jobb,det skal du ha for.
elementz Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Absolutt ikke min stil.. men du har jo gjort mye arbeid tydligvis.. Større felger som bygger mer ut hadde gjort mye på utseende.. Tøff farge
M3cabriolet Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 hva med aerodynamikken? den bør velø bare være bedre enn før, pga avrundet front! hehe BEDRE enn standard Er ikke overbevist om det Men du har lagt ned mye jobb,det skal du ha for. jeg er ikke ingeniør hos bmw, så jeg kan ikke svare for det, men det er ingen hemmelighet at e36 fronten er veldig kantete, og her er jo hele fronten fra neste generasjons 3-serie, e46 er faktisk 6-7cm kortere på hjørnene foran enn midten i fronten i forhold til e36, vet ikke jeg, men i mine øyne vil jo denne fronten som er mer avrundet og som har mer kuleform ha mindre luftmotstand, selv om dette er promilleregning! jeg vet da at den ikke virker nervøs på noen måte i høye hastigheter, og da er vel alt som det skal!?
gkjernaas Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 ser det er delte meninger her, og det er jo vel og bra! men en ting er utvilsomt sikkert; bilen har et voldsomt potensiale! jeg personlig, synes du burde gå for rieger infinity 2 kitet... er en inne her som har en svart 3,0l med det! må innrømme jeg fikk vann i munnen av den bilen... du kan og gå for det cab-kitet til seidl(komplett kit med bredding til 50 høvdinger, men er vel ingen tvil om at en seidl M3 ikke er en clean M3). syns det rieger kittet er skikkelig gromt jeg! ikke bredda så det ser ut som en gtr heller... Lykke til!
M3cabriolet Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 ser det er delte meninger her, og det er jo vel og bra! men en ting er utvilsomt sikkert; bilen har et voldsomt potensiale! jeg personlig, synes du burde gå for rieger infinity 2 kitet... er en inne her som har en svart 3,0l med det! må innrømme jeg fikk vann i munnen av den bilen... du kan og gå for det cab-kitet til seidl(komplett kit med bredding til 50 høvdinger, men er vel ingen tvil om at en seidl M3 ikke er en clean M3). syns det rieger kittet er skikkelig gromt jeg! ikke bredda så det ser ut som en gtr heller... Lykke til! ehm... tror du skal se bildene på side 17, ikke på side 1!
Gunnar Skrevet August 10, 2006 Skrevet August 10, 2006 M3cabriolet, har du flytta til Vestfold?! Hvor?
M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Forfatter Skrevet August 10, 2006 M3cabriolet, har du flytta til Vestfold?! Hvor? jepp... undertegnede bor i larvik foreløpig! litt usikkert hvor lenge jeg blir der da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå