ivlund Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Hei! Tenkte og høre med andre hva de syns om bilen min!! Jeg er veldig fornøyd selv:) info: 2000 mod 323Ci cab H&R 55/35mm understell 19 " ASA DS3 skrudde sommer sko EBC turbogroove skiver forran og Green stuff klosser ellers så er den helt orginal (foreløpig) Bilder med ny sommersko på Et bilde med 18" M felger som jeg har tenkt og bruke som vintersko Bilde av interiøret! Bilde som viser felger og bremseskiver forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Ett ord: DEILIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Flott bil! Flott stil! Keep it up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 meget pen den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Likte ikke felgene på de øverste bildene, men ellers MEGET pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Flott bil! Eneste jeg ville endret på er senterkoppene på felgene. De er altfor mørke og det ser ut som du kjører uten. Dette har jeg lagt merke til på alle biler med slike felger. Det finnes helt sikkert noen i sølv med BMW merke på som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Vakker BMW cab! Eneste liker ikke helt "pimp" felger, liker de mer stilren og classic. Men for all del! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet August 13, 2005 Forfatter Share Skrevet August 13, 2005 Flott bil!Eneste jeg ville endret på er senterkoppene på felgene. De er altfor mørke og det ser ut som du kjører uten. Dette har jeg lagt merke til på alle biler med slike felger. Det finnes helt sikkert noen i sølv med BMW merke på som passer. Du vet vel tilfeldighvis ikke hvor jeg får tak i senterkopp med bmw emblem som kan passe?? Selges det hos de fleste felg sjapper?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Flott bil!Eneste jeg ville endret på er senterkoppene på felgene. De er altfor mørke og det ser ut som du kjører uten. Dette har jeg lagt merke til på alle biler med slike felger. Det finnes helt sikkert noen i sølv med BMW merke på som passer. Du vet vel tilfeldighvis ikke hvor jeg får tak i senterkopp med bmw emblem som kan passe?? Selges det hos de fleste felg sjapper?? Det pleier å være 2-3 forskjellige "standard" størrelser på slike senterkopper. Om BMW har orginale som kan passe vet jeg ikke men de fleste som selger felger kan skaffe slike i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Knall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Flott bil ! (innhabil hehe) Eg personleg likar litt klassiske felgar på ein cab.... Kanskje litt M-tech med tida?? ...her og ein som er fornøygd 1.gangs eigar av BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 ...her og ein som er fornøygd 1.gangs eigar av BMW. Me too. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Virkelig flott! Perfekt senking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 55/35? Jeg skjønner ikke det.. Jeg har coupe som er senka 20/20 med h&r fjærer.. den er omtrent lik som din forran.. Har du senka 55 bak da? jaja.. Her kommer kritikken:): Veldig pen bil.. og jeg liker den fargen der.. den er nesten bedre enn sort Syns ikke felgene kledde bilen.. Men så lenge du er fornøyd så er jo det viktigst.. Syns det ble rar senking.. ser ut som den er mye lavere bak enn forran.. mulig det bare er bildene.. men bmw skal liksom ha litt stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 55/35?Jeg skjønner ikke det.. Jeg har coupe som er senka 20/20 med h&r fjærer.. den er omtrent lik som din forran.. Har du senka 55 bak da? jaja.. Her kommer kritikken:): Veldig pen bil.. og jeg liker den fargen der.. den er nesten bedre enn sort Syns ikke felgene kledde bilen.. Men så lenge du er fornøyd så er jo det viktigst.. Syns det ble rar senking.. ser ut som den er mye lavere bak enn forran.. mulig det bare er bildene.. men bmw skal liksom ha litt stuk Senkingen er 55mm forran og 35 mm bak! Kan ikke skjønne at din som er senket 20/20 med H&R er omtrent lik som min , jeg har jo også H&R Men men! Jeg er i hvertfall veldig fornøyd selv og det er det viktigste Godt at alle ikke har samme smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå