Espenlis Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 Vi selger "Mega Blue" lyspærer på Biltema. Bruker dem selv, ganske bra stuff Bilde, for guds skyld.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Biltema-greiene lyser jo bare hvitt de også? Mener å ha testet de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 De Osram cool blue er hvertfall latterlige. Satt inn en på ene siden, og den lyste nøyaktig likt som den som sto i fra før. Gadd ikke bytte tilbake, men dro på bilxtra og fikk igjen pengene for den andre jeg hadde kjøpt, som ikke var åpna. På parklysa har jeg blå "kondomer" kjøpt på mekonomen. Ikke fullt så blå som de blå parklyspærene jeg kjøpte på bilxtra. Egentlig litt i overkant blå disse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 ":1tmqo6j4]De Osram cool blue er hvertfall latterlige.Satt inn en på ene siden, og den lyste nøyaktig likt som den som sto i fra før. Gadd ikke bytte tilbake, men dro på bilxtra og fikk igjen pengene for den andre jeg hadde kjøpt, som ikke var åpna. På parklysa har jeg blå "kondomer" kjøpt på mekonomen. Ikke fullt så blå som de blå parklyspærene jeg kjøpte på bilxtra. Egentlig litt i overkant blå disse også. Ikke fult så blå som Osram Cool Blue? Men litt i overkant blå? Hehe, skjønner ingenting. Det du sier, er at Osram Cool Blue ikke er blå i det hele tatt, men den blå hetta som ikke er så blå som Osram Cool Blue, er litt i overkant blå? *forvirra* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 hehe "2. avsnitt" handla om parklys. Kjøpte noen blå på bilxtra, men de var skikkelig knallblå. Så jeg bytta tilbake til orginale parklyspærer, men fant noen blå "kondomer" til å tre på. De er fortsatt litt i overkant blå, men bedre enn de knallblå parklysa fra bilxtra. bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Der skjønte jeg den Får vel prøve meg på de blå kondomene, eller kjøpe blå H1 pærer derfra. Hvor mye koster de forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 De kondomene kosta 5,- eller no. Men de passer kun til parklyspærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tasbas Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Kjøpte noen pærer til min E36 fra TV-boden i Svinesund. Er ikke sikker, men tror merke på dem er extreme sport. Jeg prøvde med den ene pæra først for å se forskjellen på den og vanlig pære. Så helt klart at det var mer blåskjær i de nye pærene. (PS: så forresten her om dagen at de hadde det på Strømmen Bilradio... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Vi selger "Mega Blue" lyspærer på Biltema. Bruker dem selv, ganske bra stuff Bra og bra, du risikerer at de har gått før du får montert de, og i følge hun i returavdelingen var det langt i fra et uvanlig problem... Og funker de, så varer de ikke lenge, det er i hvertfall min erfaring. Men de er jo billige da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Tar opp denne gamle tråden... Biltema-pærer er ikke noe å satse på? Ser man vesentlig forskjell fra vanlige pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Jeg kjøpte xenon look mega blue h1 pærer fra Biltema i god tro jeg, monterte og gikk rett inn igjen med de på stedet.. Så faen ikke forskjell fra vanelig og de -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Pærene som GS selger gir merkbart blålig lys, hvis det er målet. Husker ikke merke, men det var noe Kinagreier. Har nå holdt en hel vinter for min del i hvertfall. Lyser rimelig bra og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå