Gå til innhold

Blå H1 lyspærer?

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

De Osram cool blue er hvertfall latterlige.

Satt inn en på ene siden, og den lyste nøyaktig likt som den som sto i fra før. Gadd ikke bytte tilbake, men dro på bilxtra og fikk igjen pengene for den andre jeg hadde kjøpt, som ikke var åpna.

På parklysa har jeg blå "kondomer" kjøpt på mekonomen. Ikke fullt så blå som de blå parklyspærene jeg kjøpte på bilxtra. Egentlig litt i overkant blå disse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1tmqo6j4]De Osram cool blue er hvertfall latterlige.

Satt inn en på ene siden, og den lyste nøyaktig likt som den som sto i fra før. Gadd ikke bytte tilbake, men dro på bilxtra og fikk igjen pengene for den andre jeg hadde kjøpt, som ikke var åpna.

På parklysa har jeg blå "kondomer" kjøpt på mekonomen. Ikke fullt så blå som de blå parklyspærene jeg kjøpte på bilxtra. Egentlig litt i overkant blå disse også.

Ikke fult så blå som Osram Cool Blue? Men litt i overkant blå? Hehe, skjønner ingenting. Det du sier, er at Osram Cool Blue ikke er blå i det hele tatt, men den blå hetta som ikke er så blå som Osram Cool Blue, er litt i overkant blå? *forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

"2. avsnitt" handla om parklys. :)

Kjøpte noen blå på bilxtra, men de var skikkelig knallblå.

Så jeg bytta tilbake til orginale parklyspærer, men fant noen blå "kondomer" til å tre på. De er fortsatt litt i overkant blå, men bedre enn de knallblå parklysa fra bilxtra.

bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen pærer til min E36 fra TV-boden i Svinesund. Er ikke sikker, men tror merke på dem er extreme sport. Jeg prøvde med den ene pæra først for å se forskjellen på den og vanlig pære. Så helt klart at det var mer blåskjær i de nye pærene.

(PS: så forresten her om dagen at de hadde det på Strømmen Bilradio...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi selger "Mega Blue" lyspærer på Biltema. Bruker dem selv, ganske bra stuff :)

Bra og bra, du risikerer at de har gått før du får montert de, og i følge hun i returavdelingen var det langt i fra et uvanlig problem...

Og funker de, så varer de ikke lenge, det er i hvertfall min erfaring.

Men de er jo billige da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 years later...

Pærene som GS selger gir merkbart blålig lys, hvis det er målet. Husker ikke merke, men det var noe Kinagreier. Har nå holdt en hel vinter for min del i hvertfall. Lyser rimelig bra og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...