Gå til innhold

Gruppekjøp på Xenon-kit, les mer her

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har et slik sett liggende, men har ikke fått montert dette fordi jeg rett og slett er usikker på hvor jeg skal gjøre av ballastene :? Jeg lurte på om det er noen hær som har montert et slikt sett i en E36. Og hvor de evntuelt gjorde av ballastene. Liker å ha det litt på stell så det slipper å henge å dingle eller se uryddig ut i motor rommet!

Her finner du fullstendig anvisning på hvordan du monterer HID i alle lysene. Det er god plass til to ballaster under hovedlyktene dersom du tar de ut.

Les anvisningen på linken over så skjønner du at det er griseenkelt å montere. Tok meg 30min på min gamle iSbil. HID er vel verdt pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Antall bestillinger er nå oppe i 14 stk

Thomas S. 1xH7

Leif O. 1xH7

Kim K. 1xH7

Kristian T. 1xH7

Steffan C. 1xH1

Marius P. 1xH1

Ole-Magne E. 1xH7 (8000k)

+7 eksterne bestillinger.

Prisen er nå nede i 1990 per sett. Bestillingen blir avsluttet i kveld så nå går sjansen snart ut.

---Er det feil i denne listen, eller noen jeg har glemt så ta kontakt med meg på mail eller hyl ut her på forumet---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til opplysning så er det ikke noe bra kvalitet... har en kompis som har kjøpt av han.. han har sikkert byttet noe på de 5 ganger cd 3 siste måndene.. masse kondens piss i boxene pærene ryker og lyser i hytt å helvete. rett å slett

Kommer vel litt an på hvem som monterer settene, hvis man legger boksene som følger med et H4-2 sett slik at de kan komme i vann så blir det fort feil. Har solgt over 300 sett totalt og har ikke hatt misfornøyde kunder slik du beskriver. Ryker noe som det har gjort på kompisen dins bil dekkes dette av garantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillingen er da avsluttet.

Antall bestillinger er nå oppe i 15 stk

Thomas S. 1xH7

Leif O. 1xH7

Kim K. 1xH7

Kristian T. 1xH7

Steffan C. 1xH1

Marius P. 1xH1

Ole-Magne E. 1xH7 (8000k)

Tommy K. 1xH7

+7 eksterne bestillinger.

Prisen per sett endte på 1990 per sett.

---Er det feil i denne listen, eller noen jeg har glemt så ta kontakt med meg på mail eller hyl ut her på forumet---

Bestillingen blir sendt avgårde i natt og forventet leveringsdato 20-24 dager fra idag av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...