ratatta Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Vil bytte ut min Reverse kassettspiller i 328i 99 mod. Noen som vet hvor en får tak i billig spiller, må vel helst være original ??? kan jo sette i monteringssett, men d ser jo helt løk ut! mvh Åsbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 En som heter Kjetil Blom (mail: kblom@spray.no) annonserte i lengre tid på BMW CCNs Kjøp/Salg-forum med diverse originale spillere til BMW, også E46. Send en mail og spør om han fortsatt skaffer disse billig. Ellers er jo svaret som alltid: GS / JO / OS Bildeler og BMW-forhandlerne har slikt, men det er dessverre dyrt! OB-Frust: At det skal være så vanskelig å tenke seg til at delelageret har alt av deler for biler de siste 25-30 år+ ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ratatta Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Fine! Ja skal sende han en mail jeg. Takkar Åsbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 skjønner ikke at de kunne sette i kassettspiller orginalt i en 99mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Tyskerne var glad i kassetter veldig lenge ja... Men de har vel endelig lært, jeg tror ikke man kan få kassettspiller i en eneste modell lenger, ikke engang på det tyske markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg har sett kassettspiller i en 04 mod. 520 med iDrive, bluetooth, skinn, +++, og kassettspiller... Tyskerene bruker bare radioen visstnok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Tyskerne er rare. De vil ha kasettspiller fordi de skal spille Ompa Ompa musikk i fra Tyrol og sånt, og det blir kun gitt ut på kasett... Derfor bare kasettspilleren i tyske biler... Håpløst for oss som vil importere bilene etterpå, men det driter de i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Øyvind Andresen Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Sto kasett spiller i min 2001 mod 330ci også ,men kjøpte monterings sett og satt inn en ny spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ratatta Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Hvordan ble det med monterings-sett? Min har sølv-lister, så jeg lurer på om det vil se helt idiot ut? Men du får jo en mye bedre spiller dersom du velger eksternt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Har sett inn nye Bluthooth til pioneer i min bil...med monteringssett....ser ikkje bra ut nei! BMW anlegget i E46 er vinkla front på, men det er ikkje "standaren" om du forstår......... Eg har gjøymd orginalanlegget slik at dette kan monterast tilbake om bilen skulle selgast, og ein eventuell ny eigar er meir glad i look enn lyd.... Eg er glad i look, men med mange timar i bil der eg ser på vegen og ikkje på anlegget...ja så vert lyden viktigast....i alle fall pr. i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Det var en original BMW kassettspiller/radio i min 2003 E46 318dT også, men den ble ganske hurtig skiftet ut med en BMW Business CD/radio...litt bedre, men egentlig ingen stor forbedring. Radio´en er imidlertid helt ok her i Danmark og i Tyskland så jeg har med tiden vennet meg til å høre mest på den. Noen som har erfaring med BMW SoundModul (delenummer 82830022099 for E46 Touring) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Øyvind Andresen Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hvordan ble det med monterings-sett? Min har sølv-lister, så jeg lurer på om det vil se helt idiot ut? Men du får jo en mye bedre spiller dersom du velger eksternt da. Synes det ble bra jeg,har alu lister jeg også...skal se om jeg får tatt noen bilder snart. Har ikke fått tilgang til å legge ut enda se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ratatta Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Oki! Kunne jo kanskje sent et par bilder på mail du da!? Adressen er : ratatta@online.no Åsbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Her er et bilde av gamlespilleren min. Men spilleren er litt spesiell da. 30% større frontpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 startar av denne tråden skal kanskje selje sin CD orginal...ser ut som han vil bytte til uorginal... www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10398 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå