Gå til innhold

Skamstygg cab

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje vi skulle begynt med månedens styggeste bil her inne :lol:

der vi har f.eks. 10 alternativer hver måned, som vi kan stemme på.. til slutt i måneden blir "vinneren" kåret....

hadde vore kjekt d.. masse jævlig stygt styla bmwar.. =) nok å ta av.. men kunne hatt topp 10 for dei fine o.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner ikke hvorfor folk "skygger banen" om det er heftelser på en bil. Dersom man skal kjøpe en bil med heftelser på så sørger man selvsagt for å gå i selgers bank, sammen med selgeren, så ordner man opp dette før kontrakten underskrives.

Dessuten, beløpet som Brønnøysundregisteret oppgir er så godt som aldri korrekt. Om man låner 120.000,- til bil, og betaler ned 5.000,- i måneden så tar det akkurat 2 år (ser bort fra renta nå for å forenkle forklaringen). Dersom man da selger den etter 1 år og 10 måneder så gjenstår det 10.000,- på lånet, men Brønnøysundregisteret blir ikke oppdatert hver måned. De har beløpet som ble tinglyst da lånet ble inngått, nemlig 120.000,- og det står helt til alt er betalt ned og tinglysingen sletta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk "skygger banen" om det er heftelser på en bil. Dersom man skal kjøpe en bil med heftelser på så sørger man selvsagt for å gå i selgers bank, sammen med selgeren, så ordner man opp dette før kontrakten underskrives.

Helt enig. Har aldri sett noen problemer ved kjøp av bil med heftelser, så lenge den "oppskriften" du beskriver følges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har sett den bilen "live" og den er ikke akkurat min favoritt. Men hver sin smak heldigvis...

Denne bilen og et par andre som (faktisk :wink: ) også har montert slik styling er blitt rimelig mye omdiskutert rundtom på diverse forum. Og gjengangeren er den typiske "stygg, motbydelig, monster, oppkast" om bilen, og "rusa, blind, idiot, tilbakestående" osv om eiger.

Denne stylinga tiltaler meg på ingen måte, men må få si at det var veldig greit å endelig se en kommentar som kommer fra Espen M33 her. Han poengterer det som er det viktigste her: Smaken er som baken....

Kan forøvrig nevne at jeg selv ble satt litt i knipe i fjor sommer, da jeg var dommer på et gatebiltreff - der det kom en slik "monsterface-bil"... Min personlige mening var jo ikke til å verken ta eller føle på i det øyeblikket. Der står eigeren - så stolt og fornøyd - og jeg med en klump i halsen... :roll: Ikke godt å være proff da, men jeg overbeviste meg selv om den "smaken er som baken"-strofen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk dommer på denne bilen i sommer hos OS Bildeler. Her tok vi ikke med noen personlige meninger, så han stilte på lik linje med andre mindre modifiserte BMWer. Men jeg må si at jeg virkelig måtte bite meg i leppa.

Her er forøvrig den "avtagbare" vinga:

Concourse_05_86.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle begynt med månedens styggeste bil her inne :lol:

der vi har f.eks. 10 alternativer hver måned, som vi kan stemme på.. til slutt i måneden blir "vinneren" kåret....

Svenske Autopower har et tilsvarende alternativ... :D

http://www.autopower.se/galleri/whymustthey/default.asp

At det er mulig å vandalisere en bil så grundig som den på dette bildet er over min fatteevne...:-&

sansad_e34.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...