_CoZm|C_ Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Kanskje vi skulle begynt med månedens styggeste bil her inne der vi har f.eks. 10 alternativer hver måned, som vi kan stemme på.. til slutt i måneden blir "vinneren" kåret.... hadde vore kjekt d.. masse jævlig stygt styla bmwar.. =) nok å ta av.. men kunne hatt topp 10 for dei fine o.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor folk "skygger banen" om det er heftelser på en bil. Dersom man skal kjøpe en bil med heftelser på så sørger man selvsagt for å gå i selgers bank, sammen med selgeren, så ordner man opp dette før kontrakten underskrives. Dessuten, beløpet som Brønnøysundregisteret oppgir er så godt som aldri korrekt. Om man låner 120.000,- til bil, og betaler ned 5.000,- i måneden så tar det akkurat 2 år (ser bort fra renta nå for å forenkle forklaringen). Dersom man da selger den etter 1 år og 10 måneder så gjenstår det 10.000,- på lånet, men Brønnøysundregisteret blir ikke oppdatert hver måned. De har beløpet som ble tinglyst da lånet ble inngått, nemlig 120.000,- og det står helt til alt er betalt ned og tinglysingen sletta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 ...kva var galt med denne då??? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor folk "skygger banen" om det er heftelser på en bil. Dersom man skal kjøpe en bil med heftelser på så sørger man selvsagt for å gå i selgers bank, sammen med selgeren, så ordner man opp dette før kontrakten underskrives. Helt enig. Har aldri sett noen problemer ved kjøp av bil med heftelser, så lenge den "oppskriften" du beskriver følges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Til og med jeg syns den stylinga der er syk Finnes ikke værre styling til BMW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Den stylinga der skulle vært forbud å ha på rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hehe, jeg har sett den bilen "live" og den er ikke akkurat min favoritt. Men hver sin smak heldigvis... Denne bilen og et par andre som (faktisk ) også har montert slik styling er blitt rimelig mye omdiskutert rundtom på diverse forum. Og gjengangeren er den typiske "stygg, motbydelig, monster, oppkast" om bilen, og "rusa, blind, idiot, tilbakestående" osv om eiger. Denne stylinga tiltaler meg på ingen måte, men må få si at det var veldig greit å endelig se en kommentar som kommer fra Espen M33 her. Han poengterer det som er det viktigste her: Smaken er som baken.... Kan forøvrig nevne at jeg selv ble satt litt i knipe i fjor sommer, da jeg var dommer på et gatebiltreff - der det kom en slik "monsterface-bil"... Min personlige mening var jo ikke til å verken ta eller føle på i det øyeblikket. Der står eigeren - så stolt og fornøyd - og jeg med en klump i halsen... Ikke godt å være proff da, men jeg overbeviste meg selv om den "smaken er som baken"-strofen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halla Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 enig med deg Pedi me det smaken er som baken...med dinna stylingen der ser bilen helt jævli ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Off... Eg blir faktisk forbanna på eieren. Kunne ikkje han kjøpt seg en audi eller liknende og ødelagt den istedet.. Ååååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 monsterface styling? ikke min greie.men likte det han hadde gjort med gitteret i fronten,og skrevet BMW der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jeg var faktisk dommer på denne bilen i sommer hos OS Bildeler. Her tok vi ikke med noen personlige meninger, så han stilte på lik linje med andre mindre modifiserte BMWer. Men jeg må si at jeg virkelig måtte bite meg i leppa. Her er forøvrig den "avtagbare" vinga: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 monsterface styling? ikke min greie.men likte det han hadde gjort med gitteret i fronten,og skrevet BMW der Du kødder nå vel?! Det var jo prikken over i´en på hele galskapen spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Kanskje vi skulle begynt med månedens styggeste bil her inne der vi har f.eks. 10 alternativer hver måned, som vi kan stemme på.. til slutt i måneden blir "vinneren" kåret.... Svenske Autopower har et tilsvarende alternativ... http://www.autopower.se/galleri/whymustthey/default.asp At det er mulig å vandalisere en bil så grundig som den på dette bildet er over min fatteevne...:-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 ..men den var i alle fall fin i fronten...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Eigern av denne bilen må jo bli sååå lei seg om han noen gang stikker innom bimmers.no og leser all dritten om bilen sin.. får som fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå