Gå til innhold

Bilder av hardtop på E46 M-tech

ovex
 Share

Kva er E46 Cab finast med?  

73 stemmer

1. 1. Kva er E46 Cab finast med?

• Softtop
      9
    • Hardtop
      61
    • ...blir ikkje fin uansett!!!
      4

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Cab er penest med taket nede. Men skal den først ha tak, så er både E36 og E46 penere med hardtop enn softtop. Og er også enig med Mr.Stream i at med hardtopen på så er begge seriene på mange måter penere enn coupe.

Forresten, heftig reg.nr du har! Synd det ikke heter 4-serie... ;)

Jeg trenger et profilbilde av E46 med hardtop, for å komplettere dette galleriet. Noen som kan hjelpe? Tar du ovex på deg å få til et så bra profilbilde? :) 90° på bilens side! Det trenger ikke å være av en M3, for en hardtop kan Photoshopes fra en vanlig 3er cab og over på en M3 cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cab er penest med taket nede. Men skal den først ha tak, så er både E36 og E46 penere med hardtop enn softtop. Og er også enig med Mr.Stream i at med hardtopen på så er begge seriene på mange måter penere enn coupe.

Forresten, heftig reg.nr du har! Synd det ikke heter 4-serie... ;)

Jeg trenger et profilbilde av E46 med hardtop, for å komplettere dette galleriet. Noen som kan hjelpe? Tar du ovex på deg å få til et så bra profilbilde? :) 90° på bilens side! Det trenger ikke å være av en M3, for en hardtop kan Photoshopes fra en vanlig 3er cab og over på en M3 cab.

Enig i at cab skal vere uten tak, men i norge er det godt å kunne disponere begge dei andre alternativa;)

Her er nokon bilder som er frå sida....kan godt ta til deg i "penere" miljø, men dersom du skal klyppe ut hardtopen så er kanskje ikkj edet så farleg...

Gi meg eit vink dersom eg skal ta bilder med bra bakgrunn...;)

IMG_2767.jpg

IMG_2768.jpg

Alle bilda er i galleriet mitt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Tusen takk! Det øverste der var glimrende! Kanskje du har det i større format også?

Send på mail evt: erik-ein @ online.no (slett mellomromma før og etter @ )

...er på veg!

:D

fet bil du har den så strøken ut liker den fargen der 8)

Fargen er Titansilver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut en tur nå, men sendte bildene over til en kompis som er mye flinkere med billedmanipulering enn det jeg er! Får se om han har gjort noe med det når jeg kommer tilbake... ;)

Hvis ikke så får jeg vel prøve selv. Og da legger jeg bildet i galleriet mitt, limer det inn her og sender deg en mail.

Det blir nok et sort-hvitt bilde for enkelhets skyld, siden M3-caben som skal få hardtop er rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...