Gå til innhold

Bilder av hardtop på E46 M-tech

ovex
 Share

Kva er E46 Cab finast med?  

73 stemmer

1. 1. Kva er E46 Cab finast med?

• Softtop
      9
    • Hardtop
      61
    • ...blir ikkje fin uansett!!!
      4

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig fin bil... Jeg er vell kansje en av de som syns at fargen er kjedelig jeg da.. hehe :)

Bilen er selvfølgelig penest med hardtop.. Faktisk penere med hardtop enn med taket nede mener nå jeg :)

Men hva er vitsen med chrome-list? :?

Du bør vurdere å kjøpe sånne chrome blinklyspærer... baklyktene spessiellt blir så utrolig mye reinere da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vurdere å kjøpe sånne chrome blinklyspærer... baklyktene spessiellt blir så utrolig mye reinere da..

som Eirik E46 Einum skriv så er alt blinklyspærene gjennomvurdet og det vert nye som ikkje gir eggeplomme......

Ang. koromlista, så berre venta eg på at ein som var litt obs skulle kommentere det..... Bilen er levert slik orginalt frå BMW....cab m/shadowline, men hardtop var ikkje i Shadowline...derfor var det alulist på denne....ikkje spør meg kvifor! Har vurdert å lakke den , men er litt redd at eg skal få noko som flassar..og det er verre en alt!! :wink:

Som Cab-elskar så må eg seie at den skal helst vere uten tak, men må innrømme at eg er meget fornøygd med "looken" på hardtoppen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...