Gå til innhold

Original CD Spiller E-46 VS 3 part spiller!


 Share

Anbefalte innlegg

Har et lite spm ang E46 Business CD Spillern. Har vurdert å sette inn ny cd spiller, men er fortsatt keen på å bruke remote knappene på rattet.

Hvordan er det med å bruke de på en 3 part spiller? Noen som har noen erfaringer på dette? Samt noen anbefalinger på en god DAB radio?

mvh

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.connects2.com har adaptere for å benytte multifunksjonsratt på 3.parts spiller. De har også adaptere for å benytte multifunksjonsratt på diverse HF til mobil.

Personlig synes jeg en 3.parts spiller bryter med designet i en E46, men det er selvsagt smak og behag, beklager lite bilde.

E46_DIN_Alpine.jpg

Det finnes adapterplate som sentrerer spilleren også, det ser endel bedre ut, men jeg finner ikke noe info på www.mybimmer.net angående denne lenger. Spadde opp bildet fra en gammel tråd på BMW CCN sitt forum:

CenteredTrim.jpg

Han lager visstnok disse adapterplatene selv! srcstc@mybimmer.net

Ang. DAB-radio, så er det greit å være oppmerksom på at du må montere egen antenne for denne.

mvh

Erik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. den sentrerte rammen til E46. denne tror jeg ikke finnes som "lagervare". Hvis man tar ut en original spiller vil man se at ikke denne heller er sentrert. Bak spilleren er det en plastikkramme som må kappes til for å få inn en spiller på midten. Derfor selges bare den med hulle til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har nett bytta ut org. og er ikkj efornøygd med looken, men det vart feit lyd då!

Nye Pioneer med Bluetooth, iPod adapter og sjølvsagt RATTKONTROLL. Denne har og inngang for DAB radio, .... skal vist vere ein fin fin løysing med DAB.

Orginalspelaren ligg på vent dersom ein eventuell ny eigar av bilen vil ha look og ikkje lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...