marius paulsen Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Takk Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Gratulerer så masse!!!! :D:D (godt noen har mer flaks en meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Gratulerer så masse!!!! :D:D(godt noen har mer flaks en meg ) Nei da,du skal få jobb, jeg skal be mamma be for deg når hun skal lese bønn at du skal få jobb. Som vi sier på urdu INSHAALLAH (Gud er med deg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Gratulerer så mye varmet litt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Grattis! Flotters at du fikk jobben!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Jaja, har trasket rundt nå en mnd uten jobb og i dag fikke jeg jobb på Canal Digital kundesenter Så hvis noen av dere har Cnal Digital så vær snille da (hvis) dere ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Har du hatt lappen sammenhengende i 2 år eller mer.. så kan du jo begynne å kjøre drosje.. krever et kurs til ca 2000kr og at du er litt kjent i byen du bor i.. Vips.. så har du heltids eller deltidsjobb som du vill.. sikkert mange drosje-eiere som trenger sjofører ... men nå hadde du jo fått jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Gratulerer så masse!!!! :D:D(godt noen har mer flaks en meg ) Nei da,du skal få jobb, jeg skal be mamma be for deg når hun skal lese bønn at du skal få jobb. Som vi sier på urdu INSHAALLAH (Gud er med deg) Jeg forstår at din hensikt er god, men med div. historier fra bl.a diskusjonen "Syke folk !" i mente er det ganske sikkert en god ide å holde Gud utenfor i denne og andre tilsvarende sammenhenger. No offence... Ellers...gratulerer med ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 YES! Jeg begynner på jobb imorgen etter endel måneder uten jobb! Blir sinnsykt bra. Viser bare at man ikke må gi opp og levere søknader HELE tiden. Ikke gi opp folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 Gratulerer så masse!!!! :D:D(godt noen har mer flaks en meg ) Nei da,du skal få jobb, jeg skal be mamma be for deg når hun skal lese bønn at du skal få jobb. Som vi sier på urdu INSHAALLAH (Gud er med deg) Jeg forstår at din hensikt er god, men med div. historier fra bl.a diskusjonen "Syke folk !" i mente er det ganske sikkert en god ide å holde Gud utenfor i denne og andre tilsvarende sammenhenger. No offence... Ellers...gratulerer med ny jobb. Skjønner ikke helt hva du prøver å si, historier fra diskusjonen syke folk har ikke noe med gud å gjøre, hvis du mener muslimer i guds navn sprer frykt og gjør forferdlige ting er dette helt galt. Sånne folk er ikke mennesker og dem burde rett og slett drepes for all helvete de lager, og dem vil en dag bli straffet av gud. For mennesker med tro er gud stor, når vedkommende er i kjedelig situasjon tenker han først på sin gud og tenker at gud er med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Gratulerer så masse!!!! :D:D(godt noen har mer flaks en meg ) Nei da,du skal få jobb, jeg skal be mamma be for deg når hun skal lese bønn at du skal få jobb. Som vi sier på urdu INSHAALLAH (Gud er med deg) Jeg forstår at din hensikt er god, men med div. historier fra bl.a diskusjonen "Syke folk !" i mente er det ganske sikkert en god ide å holde Gud utenfor i denne og andre tilsvarende sammenhenger. No offence... Ellers...gratulerer med ny jobb. Skjønner ikke helt hva du prøver å si, historier fra diskusjonen syke folk har ikke noe med gud å gjøre, hvis du mener muslimer i guds navn sprer frykt og gjør forferdlige ting er dette helt galt. Sånne folk er ikke mennesker og dem burde rett og slett drepes for all helvete de lager, og dem vil en dag bli straffet av gud. For mennesker med tro er gud stor, når vedkommende er i kjedelig situasjon tenker han først på sin gud og tenker at gud er med han. Det er bestemt ikke min hensikt å starte en diskusjon om tro i sin alminnelighet, men mitt poeng er at alle former for tro og religionsytringer bør være et personlig anliggende...altså intet man beretter om for folk flest. Min reflekson til diskusjonen "Syke folk !" har ingen relasjon til deg personlig, men var en betraktning i lys av at religioner kan være krutt når de blir misbrukt i en sammenheng der hensikten er å skille mellom "oss" og de "andre". Dette er vi formodentlig enige om, men forøvrig er jeg ingen tilhenger av dødsstraff og jeg tror heller ikke at Gud kan straffe noen. Jeg er ikke personlig kristen, men jeg tror på at kunnskap, opplysthet og tilgivelse (i nevnte orden) er veien fremover for oss alle hvis vi skal klare å leve sammen i fremtiden. Jeg respekterer at din religion er viktig for deg, men det er ikke viktig for meg å vite at din religion er viktig for deg for å respektere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Gratulerer med ny jobb, ///M Artig at det løste seg Sperre: Det kan ikke bli verre enn Viasat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Har du hatt lappen sammenhengende i 2 år eller mer.. så kan du jo begynne å kjøre drosje.. krever et kurs til ca 2000kr og at du er litt kjent i byen du bor i..Vips.. så har du heltids eller deltidsjobb som du vill.. sikkert mange drosje-eiere som trenger sjofører ... men nå hadde du jo fått jobb.. Jepp, enig der. I de fleste tettsteder og byer i Norge er det behov for drosjesjåfører. Greit nok at det er lange skift med lav betaling, men mye bedre enn å gå ledig. Etter jeg ble ferdig med militæret i 96 var arbeidsmarkedet virkelig nede for telling. Begynte på taxikurs og hadde tilbud om fast jobb før kurset var ferdig. Var egentlig en ganske kul jobb det året jeg kjørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratulere! Man må bare ha litt tolmodighet så ordnrer det seg til slutt! Aguilera, det årner seg sikker... stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå