Gå til innhold

Arbeidsledig

///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du hatt lappen sammenhengende i 2 år eller mer.. så kan du jo begynne å kjøre drosje.. krever et kurs til ca 2000kr og at du er litt kjent i byen du bor i..

Vips.. så har du heltids eller deltidsjobb som du vill.. sikkert mange drosje-eiere som trenger sjofører :)

... men nå hadde du jo fått jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!! :D:D:D

(godt noen har mer flaks en meg ;))

Nei da,du skal få jobb, jeg skal be mamma be for deg når hun skal lese bønn at du skal få jobb.

Som vi sier på urdu INSHAALLAH (Gud er med deg)

Jeg forstår at din hensikt er god, men med div. historier fra bl.a diskusjonen "Syke folk !" i mente er det ganske sikkert en god ide å holde Gud utenfor i denne og andre tilsvarende sammenhenger. No offence... :wink:

Ellers...gratulerer med ny jobb. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da,du skal få jobb, jeg skal be mamma be for deg når hun skal lese bønn at du skal få jobb.

Jeg forstår at din hensikt er god, men med div. historier fra bl.a diskusjonen "Syke folk !" i mente er det ganske sikkert en god ide å holde Gud utenfor i denne og andre tilsvarende sammenhenger. No offence... :wink:

Skjønner ikke helt hva du prøver å si, historier fra diskusjonen syke folk har ikke noe med gud å gjøre, hvis du mener muslimer i guds navn sprer frykt og gjør forferdlige ting er dette helt galt.

Sånne folk er ikke mennesker og dem burde rett og slett drepes for all helvete de lager, og dem vil en dag bli straffet av gud.

For mennesker med tro er gud stor, når vedkommende er i kjedelig situasjon tenker han først på sin gud og tenker at gud er med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du prøver å si, historier fra diskusjonen syke folk har ikke noe med gud å gjøre, hvis du mener muslimer i guds navn sprer frykt og gjør forferdlige ting er dette helt galt.

Sånne folk er ikke mennesker og dem burde rett og slett drepes for all helvete de lager, og dem vil en dag bli straffet av gud.

For mennesker med tro er gud stor, når vedkommende er i kjedelig situasjon tenker han først på sin gud og tenker at gud er med han.

Det er bestemt ikke min hensikt å starte en diskusjon om tro i sin alminnelighet, men mitt poeng er at alle former for tro og religionsytringer bør være et personlig anliggende...altså intet man beretter om for folk flest. Min reflekson til diskusjonen "Syke folk !" har ingen relasjon til deg personlig, men var en betraktning i lys av at religioner kan være krutt når de blir misbrukt i en sammenheng der hensikten er å skille mellom "oss" og de "andre". Dette er vi formodentlig enige om, men forøvrig er jeg ingen tilhenger av dødsstraff og jeg tror heller ikke at Gud kan straffe noen. Jeg er ikke personlig kristen, men jeg tror på at kunnskap, opplysthet og tilgivelse (i nevnte orden) er veien fremover for oss alle hvis vi skal klare å leve sammen i fremtiden. Jeg respekterer at din religion er viktig for deg, men det er ikke viktig for meg å vite at din religion er viktig for deg for å respektere deg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt lappen sammenhengende i 2 år eller mer.. så kan du jo begynne å kjøre drosje.. krever et kurs til ca 2000kr og at du er litt kjent i byen du bor i..

Vips.. så har du heltids eller deltidsjobb som du vill.. sikkert mange drosje-eiere som trenger sjofører :)

... men nå hadde du jo fått jobb..

Jepp, enig der. I de fleste tettsteder og byer i Norge er det behov for drosjesjåfører. Greit nok at det er lange skift med lav betaling, men mye bedre enn å gå ledig. Etter jeg ble ferdig med militæret i 96 var arbeidsmarkedet virkelig nede for telling. Begynte på taxikurs og hadde tilbud om fast jobb før kurset var ferdig. Var egentlig en ganske kul jobb det året jeg kjørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...