Lars Erik Jensen Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Noen som kan tipse meg ang bytte ut orginale høyttalere i E46 Touring 2002. Jeg vil ikke at disse skal synes og kun plasseres under de orginale dekslene. Er det også mulig å kople til en forsterket til BMW Business CD? Setter stor pris på tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Focal 130 V2 Polyglas Det er gode ellementer! disske kan både eg og sikkert mangen andre anbefale FOCAL 130V2 POLYGLASS V2 NOK 2490.00 2-veis komponentsystem 130mm (5,25") Bass/mellomtone høyttaler 25mm Svingspole 72mm Magnet TN 47 tioxid 5 diskant 2-veis separat delefilter12dB/Oktav med justerbar diskantnivå Maks effekt: 120W RMS effekt: 60W Følsomhet (2.83V/1m): 92dB Frekvensrespons: 70Hz-20kHz Ang og koble til forsterker til orginal cd spiller Da må du nok ha en forsterker med høy nivå inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Noen som kan tipse meg ang bytte ut orginale høyttalere i E46 Touring 2002.Jeg vil ikke at disse skal synes og kun plasseres under de orginale dekslene. Er det også mulig å kople til en forsterket til BMW Business CD? Setter stor pris på tips Jeg anbefaler at du først prøver deg med forsterker på de orginale høytalerne. Disse overrasket meg. Enkleste metode på å få koblet en forsterker til spilleren er å kjøpe en Iso-amp, med denne trenger du ikke å strekke kabler i det hele tatt. //320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Noen som kan tipse meg ang bytte ut orginale høyttalere i E46 Touring 2002.Jeg vil ikke at disse skal synes og kun plasseres under de orginale dekslene. Er det også mulig å kople til en forsterket til BMW Business CD? Setter stor pris på tips Jeg anbefaler at du først prøver deg med forsterker på de orginale høytalerne. Disse overrasket meg. Enkleste metode på å få koblet en forsterker til spilleren er å kjøpe en Iso-amp, med denne trenger du ikke å strekke kabler i det hele tatt. //320d Kan du utdype litt? Hvordan kobler du dette? iso-amp? Er det det samme som høynivå-amp? Kan du linke til noen produkter/priser? Skulle gjerne hatt en enkel måte å få bedre lyd på selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=12075&PHPSESSID=21bf8291ad51e54494482da102213f2f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hmm, hvordan kobler man opp den til høytalerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 .....sikkert på høgtalarutgangen på BMW anlegget så vert dette den nye forsterkaren med høgnivå inn .(altså med forsterka signal frå BMW anlegget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hehe... den kobles som ett ledd på isokontakten bak på spilleren så bruker den signaler fra høytalerkablene og bare forsterker dem. Det lønner seg å legge opp en egen + og jord ledning. Denne forsterkeren passer perfekt sammen med ett Focal V2 sett. Har selv testet. http://www.iceaudio.no/images_produkt/s ... 21d77aa4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hehe... den kobles som ett ledd på isokontakten bak på spilleren så bruker den signaler fra høytalerkablene og bare forsterker dem. Det lønner seg å legge opp en egen + og jord ledning. Denne forsterkeren passer perfekt sammen med ett Focal V2 sett. Har selv testet. skaffer du dette da? forsterkern og høytalerne? send meg en god pris på pm da begynner jo å bli lengesiden jeg har handlet hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hmm, må ha forsterkern foran da? Er vel ikke noen spesielt god plass å gjemme den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ja dette lurer jeg og på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Bak/under hanskerommet vil det være plass. Du kan nok plassere forsterkeren oppå dekselet som er under dashbordet på førersiden også. Men husk at hvis du bytter høyttalere framme kan de ikke bygge mer enn 55mm innover. For det er metall rett bak elementet. Dette har jeg stressa med i snart to år. Ville ha inn det grommeste Alpine 6.5" frontsettet. Fikk det inn til slutt. Men det innebar å kappe bort metallet og montere høyttaleren i døra i steden for i panelet som den egentlig står. Det er ikke bare bare. For det skal ingenting til å det begynner å lekke vann inn fra døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ser jo nå når jeg ser litt nærmere på måla at det ikke er snakk om det største dråget av en forsterker ja. Den burde jo være mulig å plassere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå