M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 det kan jo nevnes at fargen heter madeirasvart da, og den er mørk, men blir lilla i sollyset! er ikke no rosa-lilla detta... men, jeg kan ikke tvinge folk til å like fargen! men se på disse bilda da, jeg synes den er lekker iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Absolut en pen bil, men nå vil jo en slik cab bli brukt veldig mye når det er sol og varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 ..litt PhotoShop'a dette?? eller er huset bak så kanon-blått?? og gresset så spinn-grønt?? ...og bilen så vill-vakker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 ...pokker er eg POET?...eller berre litt Ari Behn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 er faktisk ikke tukla med disse bilda, det huset i bakgrunnen ER faktisk så blått, gresset ER så grønt og bilen ER faktisk så vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 er faktisk ikke tukla med disse bilda, det huset i bakgrunnen ER faktisk så blått, gresset ER så grønt og bilen ER faktisk så vakker! ...då er pokker meg alt TOPP!!! Seier det igjen: vill-vakker på dei bilda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 takk for det.... men må ikke gi meg så dårlig samvittighet for å selge den da.... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 takk for det.... men må ikke gi meg så dårlig samvittighet for å selge den da.... hehe... ...det har du berre godt av!! PS berre 5 mnd til sesongen igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 ...det har du berre godt av!! PS berre 5 mnd til sesongen igjen!! Hvorav mye av sesongen, for min del, vil gå med på å spare opp til styling, for så å ta av på våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 ..Bra at det er fleire enn meg som ventar på våren! Med sesong så tenkjer eg på mainstreem cab sesong, men det er klart at for alle som er opptatt av bil så er det sessongstart ja, med eller utan cab....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 pga. useriøs kjøper er bilen fortsatt tilsalgs! vær så snill da... noen må da i det minste kjenne noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som trenger bil???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 frykter sterkt at du må ned endel i pris for og få solgt på denne årstiden dessverre.. konmpis av meg så seg om etter cab for en stund tilbake og fant en 94 325 M-tech med hardtop,18" ++ med 155km til 125.000,- Dønn strøken.. hadde jeg ikke vært på utkikk etter familiebil så hadde jeg sikkert vurdert din da den ser MEGET bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Ja, bilen og fargen er jævlig fin (hatt en madeira fiolett coupe E36 selv) Ser svart ut i mørket som han sier. En av de fineste fargene du får til E36, i tilegg til orienblå (har denne også, E36 320 cab 96 mod) Kunne vært aktuell den bilen, men da som kvinnen kunne kost seg litt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Tøff cab! Ser meget strøken ut. Tøffe felger! Skulle kjøpt den hvis jeg hadde pengene. Men har ikke så mye til bil dessverre. Rart ingen biter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 ja, synes det er jævli merkelig at det skal være så inni hampen vanskelig å få solgt den og! jeg kjøpte den jo på vinterstid jeg! kan ikke flere gjøre det da? lurest det, for da kan man gnikke og gnukke, og glede seg til sola kommer, og når de 20 grader++ kommer er all ventinga verdt det! er ikke særlig kult å vente til sommeren, for så å begynne å lete etter bil, og innen man finner en man er førnøyd med, kommer drittværet! (bare for å sette ting litt i perspektiv!) hehe... dette var dagens kom-igjen-å-kjøp-kommentar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg