Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmm,ser at dette er innlegg fra jeg var n00b her på bimmers,og mest sannsynlig den første tråden jeg var litt aktiv i.

For de som lurer,meningene er fortsatt de samme.

Skrevet
fire dager senere kommer politiet til meg da jeg ligger på en gjemt rasteplass å sover i bilen etter en lang kjøretur.

Få deg et rom! :P

Skrevet

Oioioi denne har var gammel.. Noen som vet åssen gassen til Steffen ligger ann nå? har ikke sett han på ei stund.. :P

Forresten så er vel egentli ikke en slik farts sak gammel ennå? er ikke det 5 års foreldelse da? Og på 1 siden har vi jo tilståelse på svart på hvitt.. :o

Få sletta hele tråden!

Fikk noen ubehagelige spørsmål fra en polis mann her om dagen ang min bil.. Takk gud for det bare var at han e bmw frelst og han lovet og holde tett mot en prøverunde.. ;=)'

Wrc bur er kræsj med biltilsynet og godkjenning.. Mohaha.. :(

Skrevet

Hvorfor slette tråden ?! Dette er jo en høyaktuel tråd på generell basis.

Hadde jo vært interessant å få hørt med trådstarter hva han mener i dag. Slike holdniger som han har/hadde er jo ofte relatert til tenåringsmot og "dumskap". Har vært der selv :shock: .

Håpa han forøvring ble stoppa av politiet.

Skrevet

hmm.. ja, er ikke mye aktivitet fra den karen her på forumet lenger.

men jeg håper da at det er muligheter for at man har roet seg litt siden den gang.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13208&highlight=

og et par sitater fra innlegg i 2006…

Faen, fikk akkurat 5200 i bot. Nå har jeg over 15000,- i ubetalte bøter fra politiet. Dyrt med bil

Ja jeg har 6 prikker nå tror jeg. Har fått alle i 2006 :/ Er det 7 man kan ha?

:shock:

Skrevet
Definer voksen :wink:

Voksen er en betegnelse som primært blir brukt om mennesker over 18 år eller den respektive myndighetsalderen i et land. Når du er fylt 18 år er du i juridisk forstand ansvarlig for alle dine handlinger i Norge og du må derfor forholde deg til at alle dine handlinger som ikke følger norsk lov kan få konsekvenser for deg som person. Er du svært umoden i mental/psykologisk forstand vil domstolene normalt ta hensyn til dette ved selve straffeutmålingen.

Skrevet

Bjørner.. Synes tråden kunne vært slettet siden det er en full tilståelse.. Forøverig så er jeg enig at lappen burde vært inndratt.. Var det som skulle til for at jeg å skulle lære.. Var aldri fart men fete sladder på mange rare plasser og svinger for min del..

Skrevet

SteffenK har vel vært i Militærpolitiet siden han skrev innlegg her:P Farten har vel bedret seg noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...