steffen_sandnes Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Mine planer for bilen fremover er, facelift chrome nyrer og en liten diskre spoiler og m-tech bakfanger men sånn ellers hva sier folket om caaaaaaaben min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Meget pen cab!! Eneste jeg ville gjort er å putte på en leppe fremme sånn at den blir litt lavere, har tenkt å gjøre det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 E36 cab er jo ikke feil. Har ikke sansen for frontfangeren, men. Eneste jeg ville gjort er å putte på en leppe fremme sånn at den blir litt lavere, har tenkt å gjøre det på min Pent ofte det, men forbanna upraktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Pent eksemplar det der! Personlig hadde jeg garantert fjernet M merket, for det blir litt for drøyt med den utstyrslisten din. M-tech sideskjørt hadde gjort seg veldig bra foressten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Fin bil, men jeg har aldri hatt sansen for DTM-potter...av med den og på med f.eks Eisenmann Race Performance Sportseksos 2x76mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Bilen din ser generelt meget pen ut!! Hva slags felger er det? Jeg personlig ville imidlertid gjort dette annerledes: - E46-fanger på E30 og E36 liker jeg ikke, blir både for rund og for kraftig i forhold til bilens originale design og linjer. De runde tåkelysa forsterker dette inntrykket. - DTM-utblås er etterhvert litt "ute", passer på raceprega biler. 2 rette utblås ser bedre ut. - Angel Eyes fra Hella har 2 "feil" - ringene er veldig små og bruddet i ringen er nede. - BMW-logoene i senter på hjulene så litt "jalla" ut. Den svarte sirkelen er for bred i forhold til den totale diameteren på logoen. - Bytt til klarglass sideblinkere for å matche frontlykter og frontblink. - Facelift nyrene er riktignok original BMW, men de opprinnelige nyrene fra -91 passer bedre til de øvrige linjene på grillen enn det de nye fra -97 gjør. Med de opprinnelige nyrene er linjene på nyrer og grill/lykter forøvrig parallelle, men de nye nyrene har en litt annen vinkel. Bortsett fra det så er det nye litt penere, i og med at kromkanten er kraftigere. Så på dette spørsmålet kommer jeg til å slite med indre stridigheter når/om jeg skaffer meg en E36... Hårda bud? Javel, men når man ber om synspunkter så må man tåle både positive og negative. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Fin bil, men jeg har aldri hatt sansen for DTM-potter...av med den og på med f.eks Eisenmann Race Performance Sportseksos 2x76mm... Spanderer du? nei men seriøst så har jeg litt sansen for DTM-potter jeg.. merka at det er flere her inne som ikke har helt sansen for det men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hvor får man kjøpt sånt bmwE9? Er litt lei min med oppovertut. edit:Fant ut Helsikes pris da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Enig i det mht pottene, bytt til Eismann, rå lyd og håndlaget-hehe... Og så sliter jeg voldsomt med de lyktene dine foran, ser ut som om bilen er albino!!! Det er litt for jap-crap for meg å kjøre angeleyes på alt av BMW'er. Det ser ikke veldig bra ut, men veldig ettermontert og kunstig ut! Alt foran der er blankt, og med det resultat at ingenting blir sett, slik det skulle ha vært. Er veldig mange E36'er som kjører med stygge angeleyes, vet ikke hvorfor, men iforhold til en E39/E60/E90 blir det i mine øyne ikke bra! Bortsett fra det er den fin, ikke noe mer eller mindre, mange E36 cab'er der ute nå, har selv hatt en... Og det at det er mange der ute nå, gjør at man skal gjøre mye for å gjøre inntrykk. En siste ting, spoiler på koffert lokket på en cab er katastrofe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hvor får man kjøpt sånt bmwE9? Er litt lei min med oppovertut.edit:Fant ut Helsikes pris da.. Litt dyrt, men det ser meget fin ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 M3cab, det finnes angel eyes og klarglass blinklykter som ikke er så blanke i reflektoren. Da blir ikke bling bling-faktoren like høy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Er veldig mange E36'er som kjører med stygge angeleyes, vet ikke hvorfor, men iforhold til en E39/E60/E90 blir det i mine øyne ikke bra! Synes ikke de orginale er all verden jeg. Mye penere slike etterpåmonterte som enkelte her har (guiden til Frode H.). Dessverre finnes det ingen ferdige lykter med sånne (hvite) i ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hella er konge Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Dropp stygge eksosrør, ellers en veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Fin bil, berre synd at sessongen er over for oss med cab! (d.v.s. at eg tok ein tur i dag eg uten tak.... men: Liker ikkje DTM potte....100 ganger meir sporty med rette enderøyr Kan styre meg for E46 fangar på anna enn ...nettopp E46. Ville fått tilbake eit av kjennemerka på BMW...visuelt 2 runde lykter framme. PS.....gledar meg til du får gjennomført litt av det du hadde på blokka, og til meir bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå