Ron Jeremy Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Du bad om våre meninger om bilen din, og da får du våre meninger-hehe. Er veldig kresen selv, og har som sagt hatt en 96 320 cab selv, orientblå med grå sportskinn, og blått tak, nydelig bil som jeg savner stort. Spørs om det ikke blir en E46 cab på meg snart ja, ser de begynner å krype under 300.000.- Hva slags farge er det du har? Madeirafiolett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehehe oky,.,, jepp jeg kjenner ham... Var jo han som bled kalt for stor svindleren hær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hva slags farge er det du har?Madeirafiolett? Fargen er montralblue metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 grei bil . er bilen kjøpt ny i norge eller ser det er lyktespylerer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 bilen er kjøpt ny i norge ja stemmer og at det er lyktespylere på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 åisann gamle bilen til peder, den bilen har jeg ligget sidelengs med emr enn en gang en nydeligbil å sladde med forøvrig, tru det eller ei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå