Ron Jeremy Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 sjekk ut avstemningen på årets bil på dinside.no. Håper alle kjenner sin besøkelsestid og stemmer om den nye 3 serien her. Den har et nydelig chassi og glimrende kjøreegenskaper, og fortjener tittelen årets bil. Så sjekk den ut, her er en link http://www.dinside.no/php/art.php?id=276241 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hehe... Ga den 74 stemmen til Bmw!! Merkelig at VW Passat leder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 3 serie stemme på meg og.. Hvordan kan "Passelaten" lede denne avstemmningen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Vel, den nye Passaten er faktisk ganske flott. Stasjonsvognen er ikke helt vellykket bak, men sedanen er pen: VW har virkelig blitt bra på design nå med Audi/Lambo/Bentley m.fl. på teamet sitt. Dessuten er det en hel haug VW/VAG-eiere per BMW i landet, og de fleste stemmer patriotisk, uavhengig av design/totalpakke, så det er ikke rart at Passaten leder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hehe... Ga den 74 stemmen til Bmw!! Merkelig at VW Passat leder.. du får vel bare registrert en stemme på deg, eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Skal sjekke det ut nå-hehe.. må få løftet 3 serien over den spagettibilen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Der fikk 3'ern min stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Stemte jeg og - men på alfaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Husk at det går an å stemme på flere samtidig. Jeg stemte AR 159, Range Rover Sport og E90 (out of pity)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 passat leder enkelt og greit fordi http://forum.vwaudi-club.no er større enn http://www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 bmw 3-serie fikk min stemme og. Nr 224. Vi må få alle i forumet her inn for å stemme. Da går den fort forby folkevognmøkka. (PS. Jeg er en tidligere misfornøyd VW kunde, hadde en Golf IV.... huff) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg stemte på Porsche Cayman (fordi den er finest), BMW 3-serie (av patriotiske årsaker) og på Alfa Romeo 159 (fordi den er ganske sexy)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 vi må prøve å mobilisere nå før det blir for sent. At en boble leder er en skam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 bmwE9, jeg stemte på nøyaktig de samme tre bilene, av tilnærmet samme årsaker faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg stemte på Porsche Cayman (fordi den er finest) Vet ikke helt hva jeg synes om den jeg. Z4 coupe var finere tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå