ZhilleN Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Jeg hadde ikke orka og vente så lenge..!!!!
andrem3 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Jeg hadde ikke orka og vente så lenge..!!!! Jeg har vel ikke noe valg.
andrem3 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Ingen andre som kan det? Er flere som kan fikse motoren.Har kun funnet 2 som også kan ta kassa. Men det ene firmaet er ekstremt dyr,så må vel berre smøre seg med tolmodighet
leif harald Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Hvem tysker bruker du da? Han jeg bruker er kjapp, men tar greit betalt.
andrem3 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Hvem tysker bruker du da? Han jeg bruker er kjapp, men tar greit betalt. Jeg bruker en som heter Oliver Enekel.
Evopower Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 For en bil. Rett karosseri/motor kombinasjon dette her! Passer seg med en smiley av hakeslepp her egentlig.....Jeg er helt målløs.
Thunegutt Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Ingen andre som kan det? Er flere som kan fikse motoren.Har kun funnet 2 som også kan ta kassa. Men det ene firmaet er ekstremt dyr,så må vel berre smøre seg med tolmodighet Ok. Men nå er vel sesongen over, så du har god tid til å fikse dette til neste sesong Dette er en av de M3ene jeg gleder meg mest til å se på fremtidige treff...
andrem3 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Skrevet September 17, 2013 En liten filmsnutt rundt bilen.Desverre uten v10 lyd,men med barn som bakgrunn støy http://s14.photobucket.com/user/andrem3 ... b.mp4.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå