Schnellfahren Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Da ser det ut som om første omgang med sludd og snø kom til Akershus også da.... Har lite lysst til å legge om til vinterdekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Ja, fysj! Ser du kommer fra Lillestrøm. Ikke rart det er snø i hagen hos meg her i Rælingen også da..... Den snøen kunne godt drøyd en stund til med å komme! Grrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Folk fra nærområdet her ja! Legger seg som slaps i gatene... kansje på tide å ta en tur å sjekke friksjonen da, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Fysj! Bor i Lørenskog og her har snøen lagt seg i hagen. Jeg får ikke vinterdekk før fredag neste uke, så det blir spennende å se hvor mye snø det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Den første snøen pleier jo ikke å legge seg da...forhåpentlig vis .... Planene om å vaske bilen i dag ble hvertfall lagt på hylla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Er vel nesten så jeg tror det er min feil at det snør i dag... Klarte å si, når jeg reiste hjem fra jobben i går, at vi har vært heldige med været i høst. Straffer seg å si slike ting! Kjører gjennom Lillestrøm minst to ganger om dagen. (Til og fra jobb.) Så det er vel ikke umulig at du har sett meg nedi der. Kjører vinterbilen om dagen. Krokanfarget* E30, med 17", svarte baklys og Litt klistremerker i M-fargene. *Hvit med en del innslag av rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Skal nok ikke se bortifra det nei! Har ikke noen vinterbil jeg da, så blir vel til at jeg kjører rundt i min "black beauty" i vinter også ! Angående hvorfor det snør i dag, så må nok jeg ta skylden for det. Jeg sa nemlig høyt at jeg skulle vaske bilen i dag (som nevnt over) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Puh. Har sluppet sludd ihvertfall. 4 grader og har pøsregna hele natta. Vi la oss kl. 3.. våkna av at det BØTTA ned kl. 6, så da måtte vi hive på oss varmedressene og ut og sette inn hester.. og siden har det bøtta ned helt frem til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 ferske bilder fra raufoss. det snør masse gitt. 1+ ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Sol og 17 varmegrader her i Århus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Herk! 3 grader og regn her. Møl!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 snør her i oslo også, men snøen har ikke lagt seg ned ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Gjør det? Jeg skal jo dit senere i dag. Har liten lyst å legge om gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 har blitt fortalt at man kan sette på vinterdekka nå men dekk med pigg er ikke lov å sette på før 1NOV, men hvis det begynner å snø noe jævlig ut natta og at snøen kommer for å bli må jeg vel bytte om til vinterdekka mine som har pigg, kan jeg bli bøtelagt for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 litte snø i stavanger.... men det er jo bare fint Regner jo nesten hele tiden her borte. jaja. Bedre me regn en snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå