NSS Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 FAEN! snør som helvete her nå Jeg som ikke får meg vinterdekk før 3november Punkerte i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Oi, dæven. veien er dekt med snø, inkl hovedveiene. jeg må se å få skifte til vinterdekk, iallefall de tyske midlertidig. spørsmålet er om jeg kommer meg helskinnet ut av garasjen, og ikke spinne og skli når begge bakhjulene er utenfor garasjen. En ting er sikkert, det blir morro å leke seg litt ute på fotballbanen med sommerhjul etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Her i Århus kan vi se langt etter det hvite morropulveret...16 varmegrader utenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 He He, litt rart å se bildene dine Gunnar. Bor jo tross alt bare 15- 20 minutters kjøre fra deg, her er det ingen snø, lå kun litt slaps her kl 07.00 imorres .Her er noen bilder jeg tok akkurat nå . Sprøtt! Her oppi skauen er det fortsatt en god del snø - helt hvitt ihvertfall. Riktig nok har det blitt veldig vått de siste timene, men nå antar jeg det fryser på igjen, for nå er det rundt 0. Glad jeg byttet til vintersko.. Men er litt høydeforskjell fra Tønsberg. Mener GPSen sier ca. 140 meter over havet her. Mye bakker på Skoppum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Faen skulle tatt bilder, men jeg kjørte faktisk av på lørdag.. Skulle da fra Raufoss til Gjøvik da jeg fant ut at det var en SMULE glatt.. Snudde og kom da ikke opp igjen bakker og diverse.. Dette endte da men at bilen som var skodd med 225/40-18" sommerdekk gikk sidelengs på rette flater noe som førte til at jeg gikk rett ut i grøfta iførste kryss.. Var 3cm klaring til kanal, 15cm til bensintank, fremhjulet hang over bakken, 20cm til lyktestolpe, 10cm til stikkakslinger.. Med min flaks ble det da null skader på bilen, men en sliten traktor som resultat Skulle tatt bilder siden det så ut som jeg hadde vært på den verste rallyturen med sommerdekkene mine .. Men jeg er fornøyd jeg som slapp en eneste skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 her kom det snø i dag...3 cm og kjempeglatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Da er årets første snø kommet 10-15 cm. Og skikkeli "herje" føre Skikkeli artig, men ikkje fult så artigt å ha senka bil nå da men;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 nå har det lagt seg 3 cm her i orkdal i sør trøndelag. men er meldt god vær til uka så gidder ikke å skifte nå nei 3 cm i Orkdal på mandag morgen? Hvor i Orkdal er det? Her i Meldal var det såvidt det var et syltynt lag (<0,5 cm) på bakken mandag formiddag, men det forsvant igjen. Meldal ligger jo både høyere og lengre unna fjorden enn det aller meste av Orkdal. I dag tidlig lå det imidlertid knappe 2 cm også her, men det forsvinner gradvis ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Drar fram den o store snø tråden.... Det snør i tr.heim i dag Trist syn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Vi har nå rundt 15 varmegrader utenfor (hadde rundt 20 grader tidligere i uken), men det blåser pelikaner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Her i OL-byen Tromsø har vi fått ca 15-20 cm ny snø bare siden i går onsdag ved lunsj tider! Bli nok ei stund til sommerdekk enda ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Vi har fått en del ny-snø her i Bardu de siste dagene også, men nå er det sol og fint påskevær igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 I natt falt det 10 cm snø her i Harstad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Drar fram den o store snø tråden.... Det snør i tr.heim i dag Trist syn... Det snør utenfor byen også! Så det var mange biler med fete sommerhjul i går i buvika, noen som sliter litt i dag kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 stoppa akkuratt å snø her nå. kom sikkert bare 5cm, men det er mer enn nok...Skulle jo ha på sommerhjula jeg nå :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå