egil s Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 jaja.... der forsvant siste rest av respekt for lovens voktere. det r jo mer og mer tydelig at skal man ha retferdighet i dette landet må man ta saken i egne hender..... desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Gå til media og få de til å blåse opp denne saken som et eksempel på et samfunn i forfall ift ansvarsfraskrivelser og almenn rettsoppfattelse. F...n at det går an.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Du må jo bare klage, om ikke annet bare for prinsippets skjyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hva tror dere hvis politimesterens bil hadde blitt stjålet?! Hadde ikke blitt noe "henlagt på grunn av bevisets stilling" da tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg elsker norsk rettssystem! Det fungerer virkelig bra!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg elsker norsk rettssystem! Det fungerer virkelig bra!!!!! Hvis du tror det er noe bedre i f.eks Danmark og Sverige må du tro om igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hva med en kolonne bestående av samtilige medlemmer her på forumet, bare stikke innom og si hei?| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 men den eneste måten på og prøv og rett opp i noe som er galt er og klag på det! bli så sint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Gjør det du kan... Media og anking av saken... Når det er gjort så vurderer du en prat med vennegjengen. Tør dere og banke løs litt på rasshøla så tenker dem seg muligens om før de stjeler med seg neste bil. Ja.. Jeg har fått behandlingen selv, og det funker. Og ja.... Har vært med på og løse opp saker selv. Tro meg. Når "politiet" gir opp så er det bare og ta i litt selv. Bruk huet så blir du/dere ikke tatt for eget oppgjør med de folkia som stajl bilen. Hvor langt er det mulig og gidde og gå for 4k er nå så. Men noen der betaler nok etterhvert. Men jøss. Hva vet jeg om de gutta der... B-gjengen kødder man kanskje ikke med eller??? Løsning 2!!! Betal et par narkomane et par lapper hver. De stopper ikke opp for og si det sånn!! Anyway.. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Det her er helt utrolig, er så mye å si. Men må si jeg liker folks sammenligninger med andre lovbrudd, som f eks å bli buret inne pga en fartsovertredelse Her er det bare å klage, reglene for tyveri og saker som dette er faen ikke gode nok, noen må bare være sånn, men at de slipper unna uten NOEN FORM for straff er alt for drøyt... Saftig bot og kanskje miste lappen, som en annen her nevnte i forhold til nøkkelkjørte kjøretøyer bør være et minimum! Stå på Kanskje du kan bidra til et stort skritt for alle bil eiere med tanke på tyverier o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 at dert går an! Norske rettsystemet er jo helt utrolig. Norge premierer de kriminelle, oppfordrer til kriminelle handlinger... For håpe media oppmerksomheten kan hjelpe, men jeg har min tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
konac Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Borgervern er en god løsning - det viser seg i andre tilfeller at først da gidder politiet og ta kriminalitet alvorlig - og det, fordi borgervern ofte gir publisitet og fokus på ... ja, nettopp politiet. Ved å henlegge saker der gjerningspersonene er kjent, eller med et minimum av politiarbeide kan identifirseres - skyver politiet annsvaret fra seg - - man kan feks danne en gruppe som i dette tilfellet oppsporer gjerningsmannen og identiferer vedkommende - skulle ikke forundre meg om dette er en person som har et rulleblad - hvis da politiet henlegger saken - er det opp til oss bileiere og straffe vedkommende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Dette er faen i meg utrolig... Hva skal man si til sånt? fantastisk detektivarbeid. Hele politikorpset står vel vakt utenfor Nokas-saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Denne saken er helt utrolig. Vet nesten ikke hva mann skal si.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 da bilen min ble stjelt fikk jeg brev samme uka som bilen ble stjelt at saken var henlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå