Ron Jeremy Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Har hørt masse dritt om IS motorene... Spesielt girkassa i disse. Ville definivt gått for en E36 320 coupe, det er verdt de ekstra pengene. Og en annen ting, lyden mann - lyden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Har hørt masse dritt om IS motorene...Spesielt girkassa i disse. Du har hørt..? Jaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Har hørt masse dritt om IS motorene...Spesielt girkassa i disse. Ville definivt gått for en E36 320 coupe, det er verdt de ekstra pengene. Og en annen ting, lyden mann - lyden!!! Nå er det samme gear kassen på is`en som 320 da?? etter det jeg vet Tror sånne ting har mest med brukeren å gjøre jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Det er samme girkassa ja så det var litt dårlig argument.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Det var ikke meningen å disse dere som har 318 is da! Hadde selv en kompis med en strøken gul 318 is, den stod bare å ristet på tomgang, og det var noe tull med motor/gearkasse. Han turte ikke ha den lenger, den var da gått under 80.000km. Er sikkert mange som har positive erfaringer med is, mine er det ikke, det er alt jeg sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 eneste negative jeg har hørt om is`en er at det er 4`Er:-) og reg.reima. men det gjenstår å se om jeg blir fornøyd med en is....vis ikke så blir det mye klaging her på forumet:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 kjøp dg Is har ikke hatt noe problem med min hitill, motoren maler som en klokke, den har gått straks 196000km! Men som nevnt kjøp deg en med registerkjede, eller har alle 318is dette? Vær nøye med olje som på alle BMWer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 er det bare 316 og 318 91-93 som har reim da? trodde is'en og hadde det jeg.. 316 fra 1996 har hvertfall kjede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 nøye med olje bør man jo være med alle biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hadde selv en kompis med en strøken gul 318 is, den stod bare å ristet på tomgang, og det var noe tull med motor/gearkasse Den må ha vært uvanlig strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 nøye med olje bør man jo være med alle biler! No shit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 tror du skulle kunne få enm 320 til runt 50-60k nå ass. vet om et par kompisser som kjøpte å de holder jg for betate max 60... men seff km er jo "høy" runt 200 som du sier.. d er vel lett å finne ut hva prisene på de bilene er. bare å gå inn på finn.no lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Alle is'er har registerkjede, både M42 (e30 318is, og første e36 318is) og M44 (siste e36 318is) Firerne som har problemer med reg-reim er de med M40-motorer, dvs 316 og 318 e30 fra 1987(?) og e36 fram til M43 motoren avløste M40. Problemet med M40 motoren er at det blir et slags spenn i toppen som skaper en belastning på kamaksel og regkjede som gjør at du må bytte kjedet sinnsykt ofte (mener jeg har hørt 30000..?) Men altså: alle is'er har kjede og er dønn solide motorer (m42 hadde problem med en pakning men den har blitt byttet på alle motorer som fremdeles går.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Så har en kompis som vil ha 318is/320i coupe E36, da kan han me trygghet kjøpe eks; en 93 mod, 318is. Trodde alle firerne til bmw hadde reg.reim fram til 94! inkludert M42 motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 BTW her er en grei bil i din prisklasse? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=898069 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå