SteffenM2 Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 kanskje det hadde vært noe? Får høre hva folka sier? sånn at man kan still spm. om andre biler og sånn? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hva med å bruke et annet forum..? Til spørsmål ang. kjedelige biler som ikke har noe eget forum så funker "annet" helt greit imo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Dette er jo bimmers.no da...... Finnes andre forum til andre merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Dette er et BMW forum, så hvorfor skal det lages en kategori primært for andre biler i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 jaja.., men bare tenkte på sånn med tåmi og sånn jeg.. tenkte det bare var morro å høre..(ikke klikk på meg nå!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Han kan jo stille spørsmål i teknisk, men om han trenger hjelp tror jeg det er mere hjelp å få på et VAG forum, enn et BMW forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 joda.. skjønner jo såpass men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Jeg liker fremdeles BMW, fordi om jeg trengte en praktisk bil, å begynte å jobbe hos en VW forhandler. Synes forumet fungerer utmerket jeg. Så la det være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Tror ikke mange gidder å diskutere andre biltyper,vi er jo frelst på bmw her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jeg sier som forumsliteren "Wendtan" på Autopower "Gillar dock Porsche minst lika mycket som BMW, så någon sann märkesentusiast är jag tydligen inte enligt expertisen"... Jeg liker nesten alle former for kjøretøy bare de har stempelmotorer og er konstruert i perioden 1930 frem til i dag...og jeg tar mer enn gjerne en diskusjon om Porsche, Mercedes-Benz, militære maskiner, fly, skip, u-båter, etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå