Ron Jeremy Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Hei alle sammen. Dinside driver å skal kåre årets bil 2006, og en boble ligger i tet (nye passaten) Vel og bra det, men den nye 3 serien ligger på annen plass... Antar jeg ikke trenger å si mer? Klikk på linken og gjør din "plikt". http://www.dinside.no/php/art.php?id=277063 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Da har jeg gjort min "plikt"!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Jeg må si at jeg synes E46 er den fineste 3-serien og at passaten ER et vidunder av en bil. Men siden jeg nå kjører BMW og ikke VW, så ... _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Stemt på BMW ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Da har jeg også stemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 da har jeg også stemt riktig. Merkelig at Passat leder. BMW er jo i en helt annen klasse... huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Det er bra gutta! Og Siv-hehe! Stolt av dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Greit nok at vi har lov til å være litt patriotiske, men dønn ærlig, synes dere virkelig at E90 fortjener tittelen "årets bil"? Jeg synes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Greit nok at vi har lov til å være litt patriotiske, men dønn ærlig, synes dere virkelig at E90 fortjener tittelen "årets bil"?Jeg synes ikke. Enig...Alfa 159 og den nye Passat er bedre kandidater... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 3-serien årets bil ???? den er jo kjedeelig... det er M5 som skulle blitt årets bil. Familiebil med 500 porsche-knusende hester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Da er stemmen avgitt . E-90/ 91 syns jeg er den flotteste 3 serien etter E-30 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Syntes Alfa Romeo'en så skikkelig sinna ut... Er den like god å kjøre mon tro? Men er det ikke en tidligere BMW-fyr som designer de bilene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Enig med Gunnar.. E90 er ikke verdig til Årets bil dessverre.. nye 5,6 og 7-serien derimot er noe annet.. peneste 3-serien er uten tvil E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 5-, 6- og 7-serien er heller ikke verdige "årets bil" på generell basis. Kanskje i "luksus-segmentet", men ikke overall. De er rett og slett for dyre til det, og kvaliteten er begrenset. Jeg mener "årets bil" skal innebære nyskapning, trygghet og driftssikkerhet til en rimelig penge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Enig...Alfa 159 og den nye Passat er bedre kandidater... Alfa 159 er en pen bil, men helt utrolig tung! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå