Gå til innhold

OT:Bimmers går spill freaks!

SteffenM2
 Share

Er du spill freak?  

106 stemmer

1. 1. Er du spill freak?

• Ja, helt klart!
      46
    • Nei, Spill er kjedelig!
      9
    • Bob bob..
      52

Anbefalte innlegg

Jeg savner den følelsen man fikk da man spilte Wolfenstein 3D i 1992. Programmet kom for DOS og var det første "first-person shooter" spillet som var noe å skrive hjem om. Genial grafikk for tiden og ikke minst stemningen som ble skapt med bl.a en relativt psyko musikk gjorde spillet til en forgjenger for spill som Call of Duty, Medal Of Honor, Return to Castle Wolfenstein, Quake, Doom 3 etc. Ingen av disse spillene klarer etter min mening helt å gjenskape den samme paranoide stemningen som Wolfenstein 3D klarte... :lol:

shot1.jpg

shot3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det spillet som jeg synes er beste ever, må være Half Life 1. Evt mange Amiga spill da såklart.

Wolfenstein 3D synes jeg ikke noe om. Gadd aldri å spille det. Men Doom 1 derimot var jo kjempe artig når det kom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste opplevelsen i single player synes jeg fortsatt er det orginale NOLF (No one lives forever). Ingenting slår ligge bak en kasse og høre på hysteriske samtaler. :lol: Half-life 1 var også imponerende (iallefall de første brettene, slutten var jo totalt tullball) - det første spillet med noenlunde ok AI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste opplevelsen i single player synes jeg fortsatt er det orginale NOLF (No one lives forever). Ingenting slår ligge bak en kasse og høre på hysteriske samtaler. :lol: Half-life 1 var også imponerende (iallefall de første brettene, slutten var jo totalt tullball) - det første spillet med noenlunde ok AI.

Slutten på HL suger ja. Er bra helt til du "forlater" jorda. Da tar det litt vel mye av. Tøffeste med HL er jo såklart kampene med soldatene. Sjef. Der er jo det nye HL (HL2) bra også.

Prøvd HL2 - Lost Coast? Jaggu bra lys settings og div på det. Kan stå langt oppi fjellet og kaste/skyte på vannet og se at det plasker.. Ikke mange spill som kan brife med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk HL2 var ganske bra. Ett av det bedre spillene jeg spillte i fjor. Eller var det året før?? Hmm, husker ikke.

Du får laste ned Lost Coast. Det er gratis og ligger på Steam. Anbefales å prøve. Er ett lite brett som egentlig skulle være med i org spillet men ble kuttet ut. Bare en liten demostrasjon hvor bra den motoren egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke steam. :twisted:

Da får du laste det ned utenom steam da. :)

Ett annet spill jeg har gått gjennom tre ganger er Mafia. Dette vil jeg påstå er ett av de aller beste spillene jeg har spillt noensinne. Det begynner å bli gammelt, men er fortsatt fullt spillbart. Og det er det ikke mange spill som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett nytt mafia er på vei.. Men når det kommer er vel uvisst.

Hitman 1 var bra. Nr.2 var ikke så bra. Har faktisk original soundtracks til Hitman 2 signert av Jesper Kyd. Måtte bare ha det. Nr."3" var bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...