Gå til innhold

Sweet Lumma styling til E46

sax
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MR.H, jeg har jo lansert en alternativ vinge til stylinga allerede. Her er en mindre utgave fra Lumma, og bildet viser at man får stylingen til sedan også:

E46DTM_4door_2.jpg

Kjetil, jeg er enig i at det var fronten som var mest rå, men du tror ikke det at en så rå front ville blitt seende dumt ut uten annen styling da?

Dette kitet heter CLR/GT DTM-Look og finnes i en CLR-utgave uten skjermbredderne.

Også til E36 får man CLR, og jeg liker den stylingen også:

E36_rot_front.jpg

E36_rot_heck.jpg

Også til E36 er vingen for stor synes jeg, og fronten ser bedre ut enn hekken. De mangler ennå litt helhet i designspråket sitt, men det kommer seg etterhvert.

Til 1-serien så har de lyktes i begge ender av bilen:

BMW_E87-neu_front.jpg

BMW_E87-neu_heck.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener, at de som er slike "orginaler" kan spare seg for slike kommentarer. Vi som faktisk liker litt uorginalt blir ganske lei av dere som poster slike bare for å poste. Vi vet hvem som er og ikke er orginaler her inne, sånn ca..

"jalla" "uff" "æsj" "crap" Dere har postet deres meninger om hva dere synes om maxstylet biler, da trenger dere ikke si det så grusomt ofte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1 serien syns jeg så meget tøff ut!

Jeg mener, at de som er slike "orginaler" kan spare seg for slike kommentarer. Vi som faktisk liker litt uorginalt blir ganske lei av dere som poster slike bare for å poste. Vi vet hvem som er og ikke er orginaler her inne, sånn ca..

"jalla" "uff" "æsj" "crap" Dere har postet deres meninger om hva dere synes om maxstylet biler, da trenger dere ikke si det så grusomt ofte!!

Der er jeg ikke helt enig i da men.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er du ikke det. Og det er det vel mange som ikke er. Men, jeg foreslår at Gunnar lager en egen Mappe, kun for stylet biler, der vi som har sansen for slike prosjekt kan legge ut bilder, og slippe å høre opp igjen og opp igjen: plastikk er dritt, jallabil med liten motor, stygt som faen!!

Det finnes mye stygt, der er jeg enig, men når en fullstylet riegerbil, som er gjennomført, eller den WideBody E36 er uff, æsj og jalla, hva er da stilig og tøft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...nja, jo, men nei...min holding er like god som din holdning... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-serien trenger jo helt klart styling, og synes ikke denne så så værst ut.

e36'en var heller ikke dum. Det eneste som trakk ned litt der var skjørta, som jeg synes bygde ut litt feil. Fulgte ikke linjene til bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...