Kjetil 323i E36 Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Fronten var helrå i min mening, men tror jeg hadde tenkt meg litt mer om før jeg hadde satt på noe av resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 MR.H, jeg har jo lansert en alternativ vinge til stylinga allerede. Her er en mindre utgave fra Lumma, og bildet viser at man får stylingen til sedan også: Kjetil, jeg er enig i at det var fronten som var mest rå, men du tror ikke det at en så rå front ville blitt seende dumt ut uten annen styling da? Dette kitet heter CLR/GT DTM-Look og finnes i en CLR-utgave uten skjermbredderne. Også til E36 får man CLR, og jeg liker den stylingen også: Også til E36 er vingen for stor synes jeg, og fronten ser bedre ut enn hekken. De mangler ennå litt helhet i designspråket sitt, men det kommer seg etterhvert. Til 1-serien så har de lyktes i begge ender av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Den bakfangeren til e36 er faktisk en av de peneste bakfangerne jeg har sett som ikke er orignal bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Og huff og æsj! Enig...bare crap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Til 1-serien så har de lyktes i begge ender av bilen: Denne likte jeg godt da, får høre om min fru vil ha en sånn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Jeg mener, at de som er slike "orginaler" kan spare seg for slike kommentarer. Vi som faktisk liker litt uorginalt blir ganske lei av dere som poster slike bare for å poste. Vi vet hvem som er og ikke er orginaler her inne, sånn ca.. "jalla" "uff" "æsj" "crap" Dere har postet deres meninger om hva dere synes om maxstylet biler, da trenger dere ikke si det så grusomt ofte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Må jo ha litt kritikk her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Ja, Lumma har laget bra stylings deler her! Har ikke følgt så mye med, men sjekka lumma for noen år siden, og da fant jeg noen biter som passa veldig bra på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Den 1 serien syns jeg så meget tøff ut! Jeg mener, at de som er slike "orginaler" kan spare seg for slike kommentarer. Vi som faktisk liker litt uorginalt blir ganske lei av dere som poster slike bare for å poste. Vi vet hvem som er og ikke er orginaler her inne, sånn ca.. "jalla" "uff" "æsj" "crap" Dere har postet deres meninger om hva dere synes om maxstylet biler, da trenger dere ikke si det så grusomt ofte!! Der er jeg ikke helt enig i da men......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Selvfølgelig er du ikke det. Og det er det vel mange som ikke er. Men, jeg foreslår at Gunnar lager en egen Mappe, kun for stylet biler, der vi som har sansen for slike prosjekt kan legge ut bilder, og slippe å høre opp igjen og opp igjen: plastikk er dritt, jallabil med liten motor, stygt som faen!! Det finnes mye stygt, der er jeg enig, men når en fullstylet riegerbil, som er gjennomført, eller den WideBody E36 er uff, æsj og jalla, hva er da stilig og tøft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Jeg mener, at de som er slike "orginaler" kan spare seg for slike kommentarer. Vi som faktisk liker litt uorginalt blir ganske lei av dere som poster slike bare for å poste. Vi vet hvem som er og ikke er orginaler her inne, sånn ca.. "jalla" "uff" "æsj" "crap" Dere har postet deres meninger om hva dere synes om maxstylet biler, da trenger dere ikke si det så grusomt ofte!! Hmmm...nja, jo, men nei...min holding er like god som din holdning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Syns alt var horribelt jeg... men stylede biler ser ofte mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder 1-serien kan gjerne styles litt for den er så stygg fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 og dette er IKKE jalla-styling ??? ...einig....litt mykje synest eg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 1-serien trenger jo helt klart styling, og synes ikke denne så så værst ut. e36'en var heller ikke dum. Det eneste som trakk ned litt der var skjørta, som jeg synes bygde ut litt feil. Fulgte ikke linjene til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Fronten var tøff, skjørta også. bakfangeren likte jeg ikke. Breddinga "passa ikke inn" bak der, ser bare for meg bilen uten, og da er den så mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå