Gå til innhold

Synspunkter på 1 serien

Ron Jeremy
 Share

Synspunkt på 1 serie  

72 stemmer

1. 1. Synspunkt på 1 serie

• Dødsrå
      55
    • liten tass som ikke fortjener BMW emblemet
      17

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syntes 1 serien er dødsrå.

Hadde store planer om å kjøpe denne, men begynte å studere, slik at noe lån var helt uaktuelt.

Utseende syntes jeg er helt rått. Endelig har også BMW skaffet seg en bil med størrelsen med A3 og Golf.

Har prøvekjørt den og sett mye på den(akkuratt denne 118D) .. Dette er en meget god bil, etter mitt synspunkt.. Ikke akkuratt noen "racer", men for min del holder det lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg så denne bilen så tenkte jeg bare: "Hva faen?! Den var stygg! Er det en BMW?"

Men vetu hva.. nå liker jeg den faktisk :P

Mørk eller knæsj farge(for all del IKKE sølv), angeleyes, senk og felger med bane/kant.. Så er den faktisk grisekul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få biler som har et bedre chassis og en bedre balanse enn E87, men det er også få biler jeg har blitt mer skuffet over...kanskje fordi forventningene var for høye...:roll: Modellen er ikke pen, bare litt tøff og utnyttelsen av den indre plassen er elendig...man sitter imidlertid godt foran rattet og som 120d eller 130i går den absolut meget bra. Jeg vil imidlertid personlig heller velge Golf V GTi eller Golf V R32 fremfor f.eks 130i...spesielt R32 med DSG og 4MOTION er en bedre bil enn 130i.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...