Gå til innhold

Synspunkter på 1 serien

Ron Jeremy
 Share

Synspunkt på 1 serie  

72 stemmer

1. 1. Synspunkt på 1 serie

• Dødsrå
      55
    • liten tass som ikke fortjener BMW emblemet
      17

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som mange andre rynka jeg litt på nesen første gangen jeg så en 1 serie. Men etter at litt forskjellige tuning firmaer har kommet på banen med litt "stash" så er den slettes ikke ille.... :D

M-pakken er jo også et positivt tilskudd!

1015.jpg

1016.jpg

1022.jpg

1031.jpg

De øvertse bildene her er RRS VSport sin 1 serie... Fronten kan ligne litt på E46 M3 CSL, men jeg synes den passer fint. Koster vel ca. €400.

Og felger; 8J x 19" Mille Miglia Type F20 UDT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett manipulerte bilder av 1-serien med 3 dører. Den ser faktisk utrolig mye penere ut.

Det 1-serien taper på i forhold til andre "bybiler" er at den utnytter plassen alt for dårlig innvendig. Alt for trang i forhold til konkurrentene.

Det er et bra poeng, i tilegg til at det er trangt har den høye "skuldre", og dermed lite/lavt vindu...fikk nesten litt klaus følelse.(kommer fra E39, med lyst skinn og lyst interiør hehe)

Er meget usikker på hva jeg skal gjøre med denne gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett manipulerte bilder av 1-serien med 3 dører. Den ser faktisk utrolig mye penere ut.

Det 1-serien taper på i forhold til andre "bybiler" er at den utnytter plassen alt for dårlig innvendig. Alt for trang i forhold til konkurrentene.

Det er et bra poeng, i tilegg til at det er trangt har den høye "skuldre", og dermed lite/lavt vindu...fikk nesten litt klaus følelse.(kommer fra E39, med lyst skinn og lyst interiør hehe)

Jeg kommer fra E46 og har den samme følelsen...ikke bare i E87, men også i E90/E91... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra E46 og har den samme følelsen...ikke bare i E87, men også i E90/E91... :roll:

Syns du E46 er mindre innvendig enn i den nye E90/91?

Kommer fra E39 og har blitt bortskjemt med litt albuerom...

Faen, skal jeg kjøpe meg en X5 da eller?

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du E46 er mindre innvendig enn i den nye E90/91?

Kommer fra E39 og har blitt bortskjemt med litt albuerom...

Faen, skal jeg kjøpe meg en X5 da eller?

:oops:

Nei...E90/E91 er større innvendig i forhold til E46 (spesielt i bredden), men det føles bare ikke slik når man sitter foran rattet. Vinduene i den nye 3-serien (og 1-serien) er mye mindre enn i E46 (spesielt i høyden) og det gjør at man kan få litt klaus følelse i den. Dashboardenes design i de nye BMW´ene er heller ikke like elegante som de i E38/E39/E46...ikke er de førerorienterte, de virker for små og kvaliteten er elendig i forhold til tidligere... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...E90/E91 er større innvendig i forhold til E46 (spesielt i bredden), men det føles bare ikke slik når man sitter foran rattet. Vinduene i den nye 3-serien (og 1-serien) er mye mindre enn i E46 (spesielt i høyden) og det gjør at man kan få litt klaus følelse i den. Dashboardenes design i de nye BMW´ene er heller ikke like elegante som de i E38/E39/E46...ikke er de førerorienterte, de virker for små og kvaliteten er elendig i forhold til tidligere... :?

Ja, vet de virker mindre siden disse bilene har mindre vindus flate, noe som får de til å virke mindre, spesielt hvis interiøret er mørkt.

De har høy skulder på en måte...

Kvaliteten på plasten virker også betydelig mer simpel enn på min E39 f.eks.

Skuffende detaljer dukker frem der man minst hadde ventet dem, ikke bra nok i det hele tatt!

Merkelig at BMW har gått bort fra å vende interiøret mot føreren slik de gjorde tidligre.

Men syns utseendet messig at E90/91 og 1 serien (og E60/61) ser betydelig nyere enn f.eks E46 gjør.

Tror dette er biler som kommer til å holde seg godt i årene fremover utseendet messig?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes faktisk at bmw 1-serie var en genistrek jeg, var bare et tidspørsmål før bmw lagde sin egen konkurent i golf-klassen!

jeg sliter litt med designet på den, men det kommer vel med tiden tenker jeg... jeg likte ikke e46 når den kom heller! :)

Jeg husker at jeg ikke likte E36 da den i 1991 hadde norgespremiere på den internasjonale bilmessen på Sjølyst i Oslo (jeg var der). Jeg kjørte på den tiden en 1988 E30 320i og den nye E36 var radikalt forskjellig med bl.a de nye frontlyktene bak et glassvisir. Jeg ventet over 10 år før jeg kjøpte en 1997 E36 323i...og med E46 ventet jeg i 5 år etter at den kom på markedet. Kanskje venter jeg bare 2,5 år med E91 ? .... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...