Gå til innhold

Kjører du RC bil?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem er han fyren som skriver engelsk og det ? Har sett sånne folk legge ut masse ting på bimmers :S

Virus

Så utrolig kjiipt hvorfor sperrer de ikke De/H*n ute av Bimmers?

Det er ikke så lett da det stadig kommer nye og navn endres hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har stående et par biler jeg gjerne kan selge for en veldig bra pris om noen er intressert!

Den ene er en FG, veldig lite brukt med noen småfeil med sender å mottaker, slitt karosseri å litt sånt.... Monstertruck!

Den andre er en Traxxas Revo, har alt av RPM deler (bærebruer fangere osv). Helt nytt karosseri som nesten ikker brukt. Bilen har picco 26 motor. Har ikke vert startet på 1-2 år..

Dette selges billig siden det aldrig blir brukt mer!

Send PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

bringe litt liv i denne tråden.. vis noen fra hamar driver med dette. så er vi en gjeng som samles på lefdal på kveldene og drifter litt med utsatte kjegler og litt sånn.. ingen av oss er spesielt flinke men vi har det sosialt og gøy mens vi holder på :) stort sett fra 20.00 til 22.00 vi er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis kjører rc i hamar noen ganger iblant :)

Har 1/8 monstertruck for tiden vi da. Jeg kjører hpi savage som begynner å bli noe sliten, men rusler da somregel avgårde. Noen spesielle kvelder dere holder på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut en youtube film av den ene bilen jeg har ståendes, 3 trinns girkasse skal visstnok ha en toppfart på 110km/t, aldri prøvd, så fort man legger inn 3.gir så blåser greia rundt, løste det ved å legge inn ballast i fronten!

Modellen heter Schumacher XT-R 3E, nokså sjelden modell :)

Så har du jo en annen modell jeg har ståendes, en Thunder Tiger Ek-2 Mk2

Se på denne filmen fra 1:50 minutter og utover.. Enorm til å klatre med enorme krefter.. 11 kubikks motor..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...