powerfulglenn Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Hvem er han fyren som skriver engelsk og det ? Har sett sånne folk legge ut masse ting på bimmers :S Virus Så utrolig kjiipt hvorfor sperrer de ikke De/H*n ute av Bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hvem er han fyren som skriver engelsk og det ? Har sett sånne folk legge ut masse ting på bimmers :S Virus Så utrolig kjiipt hvorfor sperrer de ikke De/H*n ute av Bimmers? Det er ikke så lett da det stadig kommer nye og navn endres hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Da har jeg lys på min Tamiya Pajero 4x4 å fungerende vinsj som trekker 11 kg Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 noen av skala bilene mine F350 Axial scx 10 med 2.2 hjul!Fin skala Crawler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Har stående et par biler jeg gjerne kan selge for en veldig bra pris om noen er intressert! Den ene er en FG, veldig lite brukt med noen småfeil med sender å mottaker, slitt karosseri å litt sånt.... Monstertruck! Den andre er en Traxxas Revo, har alt av RPM deler (bærebruer fangere osv). Helt nytt karosseri som nesten ikker brukt. Bilen har picco 26 motor. Har ikke vert startet på 1-2 år.. Dette selges billig siden det aldrig blir brukt mer! Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Har en neste full kanne med nitrofuel stånde! Kom og hent! Jeg har solgt bilen, så får ikke brukt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 bringe litt liv i denne tråden.. vis noen fra hamar driver med dette. så er vi en gjeng som samles på lefdal på kveldene og drifter litt med utsatte kjegler og litt sånn.. ingen av oss er spesielt flinke men vi har det sosialt og gøy mens vi holder på stort sett fra 20.00 til 22.00 vi er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Jeg og en kompis kjører rc i hamar noen ganger iblant Har 1/8 monstertruck for tiden vi da. Jeg kjører hpi savage som begynner å bli noe sliten, men rusler da somregel avgårde. Noen spesielle kvelder dere holder på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Legger ut en youtube film av den ene bilen jeg har ståendes, 3 trinns girkasse skal visstnok ha en toppfart på 110km/t, aldri prøvd, så fort man legger inn 3.gir så blåser greia rundt, løste det ved å legge inn ballast i fronten! Modellen heter Schumacher XT-R 3E, nokså sjelden modell Så har du jo en annen modell jeg har ståendes, en Thunder Tiger Ek-2 Mk2 Se på denne filmen fra 1:50 minutter og utover.. Enorm til å klatre med enorme krefter.. 11 kubikks motor..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 http://www.facebook.com/groups/268116986560211/ meld deg inn her NA vi skriver som regel der vis vi skal ut og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Er ikke på fjøsboka desverre he,he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 okei.. ikke han kompisen din heller? men skal prøve og huske og skrive til deg neste gang jeg skal være med og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Så utrolig artig ut og ganske dyrt ut Sikla litt på en sån TAMIYA RC Ford F350 for noen år tilbake, men ble bare med tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Han er på facebook ja. Ja, vi får se, kunne vært morro må bare finne litt mere tid. Litt hektisk om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Noen i Stavanger/Jæren som holder på med nitro? Skulle hatt tilgang på litt kompetanse en gang jeg får tid. Har en Matrix TR Arena 5cc 3.5hk nitrobil stående som jeg aldri har brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå